Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر فرهنگی - هنری - مذهبی اجرای 10 نمایش در چهارمین روز جشنواره تئاتر کودک و نوجوان

اجرای 10 نمایش در چهارمین روز جشنواره تئاتر کودک و نوجوان

چهارمین روز از بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان با اجرای 10 نمایش همراه است.

به گزارش "همدان نیوز"، امروز پنج شنبه 25 آذرماه چهارمین روز جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان با شعار «مهر بر صحنه کودکی» است و در این روز نمایش هایی شامل کابوس همراه، اورکت، مورچه ای به نام موری، دفتر من خیال من خوشا به روز و حال من، کارناوال خزنده یک سیب برای دو نفر، کاغذ پاره ها، جادوگر شهر زباله ها، چرا بارون نمیاد و شما بگید، اجرا خواهد شد.

نمایش «کابوس همراه» به کارگردانی و نویسندگی حمیدرضا رنجکش از اصفهان در بخش مسابقه نوجوان در سالن اصلی مجتمع شهید آوینی در سه سانس 10 صبح و 15 و 17 عصر به مدت 60 دقیقه به اجرا در می آید.

سالن تئاتر شهر مجتمع شهید آوینی نیز میزبان «اورکت» به نویسندگی گیل جون لی و کارگردانی سیجونگ یون از کره جنوبی در بخش تئاتر بین الملل و در سه سانس 10 صبح، 15 و 17 عصر به مدت 60 دقیقه است.

اثر «مورچه ای به نام موری» به نویسندگی عماد نصر آبادی و کارگردانی محمد جهان‌پا از  مشهد در بخش مسابقه کودک به مدت 45 دقیقه در سالن اصلی مجتمع فرهنگی، هنری بوعلی سینا و همچون دیگر نمایش ها در سه سانس 10 صبح، 15 و 17 عصر به نمایش گذاشته می شود.

«دفتر من خیال من خوشا به روز و حال من» عنوان نمایشی است که به نویسندگی مسعود طاهری عضد و کارگردانی محمدطالبی از همدان و در بخش تئاتر بین الملل به مدت 40 دقیقه و در سانس های9، 10 و 11 صبح در سالن پلاتوی مجتمع فرهنگی، هنری بوعلی سینا اجرا می شود.

پلاتو عبادی مجتمع فرهنگی، هنری بوعلی سینا نیز در سانس های 10 صبح و 15 و 17 عصر امروز و در هر سانس به مدت 40 دقیقه میزبان نمایش «کارناوال خزنده» به کارگردانی شیوا گرینگر از آفریقای جنوبی خواهد بود که این نمایش در بخش تئاتر بین الملل به اجرا درخواهد آمد.

سالن تالار فجر نیز از نمایش 50 دقیقه ای «یک سیب برای دو نفر» به نویسندگی منوچهر اکبرلو و کارگردانی حمید ملا حسینی از تهران در بخش مسابقه نوجوان و در سه سانس 10 صبح، 15 و 17 بعدازظهر، میزبانی می کند.

نمایش «کاغذ پاره ها» نیز به کارگردانی و نویسندگی امیرمحمد انصافی  از تهران در بخش تئاتر خردسال در سالن نمایش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در سه سانس 10،9 و 11 صبح به مدت 45 دقیقه اجرا خواهد شد.

سه نمایش خیابانی شامل نمایش «جادوگر شهر زباله ها» به نویسندگی و کارگردانی میثم سرآبادانی از تفرش به مدت 45 دقیقه، نمایش «چرا بارون نمیاد» به نویسندگی و کارگردانی مریم مهدی پور از آستانه اشرفیه به مدت 45 دقیقه و نمایش «شما بگید» به نویسندگی و کارگردانی میلاد حسین زاده از آستانه اشرفیه به مدت 40 دقیقه به ترتیب ساعت 15 ، 16 و 17 بعدازظهر امروز در محوطه مجتمع فرهنگی، سینمایی شهید آوینی اجرا خواهند شد.

این جشنواره از 21 آذرماه در همدان آغاز شده و تا 27 آذرماه همزمان با ولادت پیامبر اکرم(ص) ادامه دارد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن