Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر فرهنگی - هنری - مذهبی اعزام 3500 همدانی به راهیان نور

اعزام 3500 همدانی به راهیان نور

مسئول راهبردی سپاه ناحیه همدان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون در سطح سپاه ناحیه همدان بیش از 3هزار و 500 نفر به این سفر معنوی اعزام شده‌اند.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان، عباس صفایی با اشاره به برگزاری اردوهای راهیان نور اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون در سطح سپاه ناحیه همدان بیش از 3هزار و 500 نفر به این سفر معنوی اعزام شده‌اند.

وی با اشاره به بازه زمانی برگزاری اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی تصریح کرد: اردوها برای قشر دانش‌آموز از مهرماه شروع شده و تا اسفند ماه ادامه دارد.

مسئول راهبردی سپاه ناحیه همدان ابراز داشت: زائران راهیان نور طی 15 تا 20 مرحله به جنوب و غرب اعزام شده‌اند.

وی ادامه داد: تاکنون حدود یک هزار و 300 دانش‌آموز به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شده‌اند و یک مرحله آن باقی مانده که طی این ماه اعزام می‌شوند.

صفایی همچنین از برگزاری اردوهای راهیان نور اقشارو محلات در ایام عید به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد و بیان داشت: تاریخ برگزاری اردوی راهیان نور بسیج اقشار و محلات نیز از پنجم تا هشتم فروردین ماه سال 96 است.

وی یادآور شد: ثبت‌نام این اردوها به صورت خانوادگی از چند روز پیش آغاز شده و محدودیتی در میزان ثبت نام وجود ندارد.

مسئول راهبردی سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه استقبال خوبی از اردوها می‌شود، افزود: در راستای کیفیت بخشی به اردوها، اقدام به توزیع بسته‌های فرهنگی و فلش کارت‌هایی در رابطه با وصایای شهدا، پخش کلیپ هایی در راستای بصیرتی افزایی و... در رابطه با راهیان نور و اتفاقاتی که در دفاع مقدس افتاده، انجام می‌شود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن