Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر فرهنگی - هنری - مذهبی قطار جشنواره تئاتر کودک ۲۴ راه افتاد/ اعلام فراخوان در خرداد ماه

مریم کاظمی:
قطار جشنواره تئاتر کودک ۲۴ راه افتاد/ اعلام فراخوان در خرداد ماه

دبیر بیست و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان اعلام کرد که فراخوان این دوره از جشنواره تا نیمه اول خردادماه منتشر می شود.

به گزارش "همدان نیوز"، مریم کاظمی که به تازگی به عنوان دبیر بیست و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان منصوب شده است درباره اقدامات و برنامه ریزی های مدنظر برای شروع به کار این دوره از جشنواره گفت: اولین جلسه سیاستگذاری جشنواره بیست و چهارم را در همدان برگزار کردیم که طی آن درباره دستاوردهای دوره بیست و سوم جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان و همچنین نکات مدنظر برای جشنواره بیست و چهارم صحبت شد.

وی ادامه داد: در این جلسه درباره بخش های مختلف جشنواره و وظایف و تعهداتی که بر عهده تهران و همچنین کارهای ستادی و تعهداتی که بر عهده همدان است نیز گفتگو کردیم و تعهدات و محدوده های فعالیت مشخص شد.

کاظمی با اشاره به دیدار با مدیرکل ارشاد استان همدان و همچنین دست اندرکاران برگزاری جشنواره در این شهر، گفت: در این دیدار و جلسه سیاست گذاری، به زمان بندی انتشار فراخوان و پوستر جشنواره و همچنین راه اندازی سایت جشنواره بیست و چهارم تئاتر کودک و نوجوان رسیدیم.

دبیر بیست و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان درباره زمان انتشار فراخوان این دوره اظهار کرد: فراخوان جشنواره بیست و چهارم در دست تهیه است و نیمه اول خردادماه این فراخوان منتشر می شود و یک ماه پس از آن نیز پوستر جشنواره رونمایی و منتشر خواهد شد.

وی در پایان تأکید کرد: برنامه ریزی های درازمدت تا زمان برگزاری این دوره از جشنواره نیز انجام شد که به مرور زمان هر کدام از این برنامه ریزی ها عملی خواهند شد./ مهر

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن