Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر فرهنگی - هنری - مذهبی برگزاری نمایشگاه نقاشی هنرمند ملایری در مسکو

برگزاری نمایشگاه نقاشی هنرمند ملایری در مسکو

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملایر از برگزاری نمایشگاه نقاشی توسط مهدی اسدی، هنرمند ملایری در مسکو پایتخت روسیه خبر داد.

 

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، غلامرضا جمالی‌زاده با بیان اینکه اسدی از اساتید مطرح نقاشی استان بوده و سابقه درخشانی در این زمینه دارد؛ اظهار کرد: این هنرمند، از ٢٠ اردیبهشت امسال نمایشگاهی با عنوان «١٠ زن ایرانی در ١٠ قاب» در خانه فرهنگ گایدارواتس مسکو پایتخت روسیه برپا کرده و این نمایشگاه تا ٤ خرداد برای بازدید علاقمندان دایر است.

وی اظهار کرد: در آثار این نمایشگاه، تصاویری از زنان ایرانی در حالات مختلف و بیشتر اندیشه‌ای با فراهم آوردن امکان برداشت آزاد معنا برای بینندگان به نمایش گذاشته شده است.

جمالی‌زاده ادامه داد: اسدی، دانش‌آموخته دانشگاه سوره تهران، مدیر و مدرس آموزشگاه نقاشی هامون ملایر است که تاکنون نمایشگاه‌های داخلی و خارجی متعددی در قالب گروهی و انفرادی برگزار کرده و تلاش دارد در آثار خود ضمن بازتاب تصویر زن ایرانی، گستره‌ای وسیع را برای ایجاد معنی و مفهوم بر اساس ذهن مخاطب فراهم کند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر بر اساس اعلام مجری این برنامه هنری، عنوان کرد: هدف از برگزاری نمایشگاه نقاشی «١٠ زن ایرانی در ١٠ قاب»، ارائه نگاه معناگرایانه و ارزشمند فرهنگ ایرانی به زنان است و در این چارچوب نقاشی‌های ارائه شده با استفاده از ویژگی‌ها و نمادها در تصاویر برای بینندگان چه ایرانی و چه غیرایرانی دربرگیرنده مفاهیم عمیقی است.

 

 

 

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن