Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر فرهنگی - هنری - مذهبی ضیافت الهی در ۵۴ بقعه متبرکه همدان

ضیافت الهی در ۵۴ بقعه متبرکه همدان

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان، از برگزاری طرح ضیافت الهی در ۵۴ بقعه متبرکه استان همدان در ماه رمضان خبرداد.

به گزارش "همدان نیوز"، حجت الاسلام حسن رضوی گفت: طرح ضیافت الهی به مدت 30 روز از ابتدا تا آخر ماه مبارک رمضان در 54 بقعه متبرکه استان همدان برگزار می شود.

وی افزود: در این طرح 55 مبلغ بومی و اعزامی با حضور در بقاع متبرکه و مناطق روستایی محروم به امر مشاوره در خصوص ازدواج، خانواده، اعتقادی و... می پردازند.

وی تصریح کرد: برگزاری نماز جماعت، پاسخگویی به سوالات و شبهات دینی و برگزاری مراسم‌های شب قدر از جمله فعالیت‌های مبلغان در این طرح است.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان برگزاری محافل انس با قرآن را از محوری ترین برنامه‌های مورد نظر در ماه مبارک رمضان دانست و ابراز کرد: محافل انس با قرآن با حضور قاریان بین المللی و کشوری در مساجد و امامزادگان شاخص برگزار می‌شود.

حجت الاسلام رضوی با اشاره به اینکه هدف از اجرای طرح ضیافت الهی تقویت باورها و اعتقادات، ایجاد فضای معنوی در امامزادگان و بقاع متبرکه و بهره‌گیری از ظرفیت ماه مبارک رمضان است، گفت: این برنامه با رویکرد تبدیل امامزادگان و بقاع متبرکه به قطب‌ معنوی اجرایی می‌شود.

وی همچنین از برگزاری محافل انس با قرآن کریم در امامزاده عبدالله همدان خبرداد و بیان داشت: این محفل انس با قرآن کریم به صورت زنده از رسانه ملی پخش می شود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن