Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر فرهنگی - هنری - مذهبی اسدآباد صاحب سینما می‌شود

اسدآباد صاحب سینما می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از راه‌اندازی سینما در شهرستان اسدآباد خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، احمدرضا احسانی در نشست با هنرمندان و اهالی فرهنگ، ادب و رسانه شهرستان اسدآباد اظهار کرد: تحقق عدالت فرهنگی و بهره‌مندی اهالی فرهنگ و هنر در شهرستان‌ها و مناطق محروم یکی از اولویت های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.
وی با تأکید بر اینکه در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان پیگیر مطالبات هنرمندان شهرستان‌هاست از اختصاص ساختمان دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر اسدآباد به انجمن‌های فرهنگی و هنری خبر داد و گفت: انجمن‌های شهرستان می‌توانند با هماهنگی اداره ارشاد، برنامه‌ها و فعالیت‌های خود را در این مجتمع برگزار کنند. علاوه بر این تجهیز دفاتر انجمن‌های فرهنگی و هنری از دیگر مواردی است که در دستور کار این اداره قرار دارد و به زودی انجام خواهد شد.
احسانی از راه‌اندازی سینما در اسدآباد خبر داد و گفت: سینما سیار هفته ای یک روز در اسدآباد مستقر شده و به اکران فیلم های روز می پردازد.
وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: در صورت همکاری شهرداری و اختصاص زمین مناسب، آمادگی داریم پردیس سینمایی امید را در این شهرستان راه اندازی کنیم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از ایجاد گالری هنری در اسدآباد خبر داد و گفت: گالری تخصصی برای نمایش آثار هنرمندان شهرستان و برگزاری نمایشگاه در این شهرستان ایجاد خواهد شد.
احسانی پیگیری تأسیس بنیاد سیدجمال الدین اسدآبادی را از دیگر برنامه‌های در دست اقدام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن