Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر فرهنگی - هنری - مذهبی مراسم شب‌های قدر در همدان برگزار می‌شود

در فصای باز مساجد؛
مراسم شب‌های قدر در همدان برگزار می‌شود

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: مراسم شب‌های قدر در فضای باز مساجد و اطراف آنها با رعایت دستورالعمل های بهداشتی مقابله با کرونا برگزار می‌شود.

به گزارش "همدان‌نیوز"، حجت الاسلام داود عباسی اظهار داشت: بر اساس مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا، برگزاری مراسم شب‌های قدر در اماکن مسقف ممنوع است ولی در مکانهای روباز مساجد و مکانهای اطراف آن از جمله بوستان یا خیابان طی حداکثر ۲ ساعت مجاز می‌باشد.
 
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان همدان افزود: رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده  از ماسک و وسایل شخصی در برنامه های شب‌های قدر امسال بسیار مورد توجه است و بر آن تاکید می شود .
 
وی ادامه داد: حداکثر زمان برگزاری آیین‌های معنوی شب‌های قدر ۲ ساعت پیش‌بینی شد ه که برای رعایت سلامتی مردم ولایتمدار استان باید از هرگونه پذیرایی پرهیز شود .
 
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان همدان  به تعداد مساجد استان همدان اشاره کرد و گفت:  هم اکنون یک هزار و ۸۰۰  مسجد در استان همدان وجود دارد.
 
حجت الاسلام عباسی در ادامه دوران کرونا را با همه آسیب‌هایی که برای جامعه داشت  فرصتی برای ظهور و بروز حرکت‌های مردمی برشمرد و تصریح کرد: در این ایام شاهد فعالیت‌های مردمی و رزمایش کمک‌های مومنانه با حضور گسترده گروه‌های مردمی و جهادی بودیم./ شبستان

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن