Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر فرهنگی - هنری - مذهبی نماز ظهر عاشورا در میدان امام (ره) همدان اقامه می‌شود

نماز ظهر عاشورا در میدان امام (ره) همدان اقامه می‌شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان گفت:نماز ظهر عاشورا به صورت متمرکز در هر شهرستان برگزار و در همدان نیز پس از برنامه میدان امام خمینی در همان مکان نماز ظهر اقامه می شود.

به گزارش "همدان‌نیوز"، حجت الاسلام محمد هادی نظیری اظهار کرد: تلاش ما بر این بوده است که در روز عاشورا در تمامی شهرستان یک برنامه محوری اجتماع عزاداران حسینی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را داشته باشیم و در مرکز استان هم در میدان امام خمینی این برنامه اجرا خواهد شد.
وی ادامه داد: هیئات نیز در همان مکان هیئت خود و به صلاح دید متولیان و مسئولان هیئت دسته‌های عزاداری را در مکانی ثابت و بدون طی مسافت برپا می‌کنند.
نظیری در خصوص برنامه‌های شام غریبان اظهار کرد: اجتماعات بانوان زینبی در سراسر استان به جهت ابراز تبعیت و همدردی با حضرت زینب کبری سلام الله علیها شکل خواهد گرفت، همچنین قرائت زیارت ناحیه مقدسه و سقایی هایی که در مقابل هیئات و به رسم سالهای قبل شکل می‌گیرد از دیگر برنامه‌های شام غریبان امسال است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان گفت: در هر کدام از شهرستان‌ها یک برنامه متمرکز جهت اقامه نماز ظهر عاشورا برگزار خواهد شد و در شهرستان همدان نیز پس از برنامه میدان امام خمینی در همان مکان نماز ظهر عاشورا اقامه خواهد شد./ مهر

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن