Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر فرهنگی - هنری - مذهبی واکسیناسیون هنرمندان در همدان آغاز شد

واکسیناسیون هنرمندان در همدان آغاز شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان گفت: سامانه نوبت‌دهی واکسیناسیون برای تمام هنرمندانی که کد ملی آنها از سوی صندوق اعتباری هنر به مرکز فناوری اطلاعات وزارت بهداشت ارسال شده است، باز شد و هنرمندان استان می‌توانند با مراجعه به سامانه برای دریافت نوبت ثبت نام کنند.

به گزارش "همدان‌نیوز" و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، احمدرضا احسانی اظهار کرد: بر اساس اطلاعیه صندوق اعتباری هنر، از آنجا که بر اساس سند ملی واکسیناسیون، ثبت‌نام برای متولدین ۱۳۵۰ به قبل در سراسر کشور و متولدین 1351 تا 1360 که ساکن استان‌های بوشهر، خراسان جنوبی، خوزستان، سیستان و بلوچستان، کرمان ، قم و هرمزگان هستند در حال انجام است، امکان واکسیناسیون نزدیک به 61 هزار عضو صندوق اعتباری هنر، غیر از گروه های اعلام شده فراهم شده است.
وی افزود: در مرحله نخست سامانه نوبت‌دهی واکسیناسیون salamat.gov.ir برای ثبت‌نام نزدیک به 27 هزار عضو 40 سال به بالا (به جز گروه های سنی مجاز به واکسیناسیون و استان های اعلام شده) از سوی مرکز فناوری اطلاعات وزارت بهداشت فعال شد.
احسانی با بیان اینکه از هم‌اکنون این هنرمندان می‌توانند با مراجعه به سامانه salamat.gov.ir ثبت‌نام و محل و زمان تزریق واکسن کرونا را انتخاب کنند، خاطرنشان کرد: ثبت‌نام و اخذ نوبت از این سامانه ضروری است و افراد نباید بدون ثبت‌نام به پایگاه‌های تزریق واکسن مراجعه کنند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان تأکید کرد: در هنگام مراجعه ارائه پیامک نوبت‌دهی و کارت ملی الزامی است، با این حال برای سهولت در روند کار در نامه ارسالی به وزارت بهداشت، واکسیناسیون با ارائه هنرکارت به مراکز مورد تأیید خواهد بود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن