Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر فرهنگی - هنری - مذهبی شهید مدنی یکی از چهره‌های بی‌نظیر انقلاب است

شهید مدنی یکی از چهره‌های بی‌نظیر انقلاب است

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی به کنگره ملی بزرگداشت آیت‌الله شهید مدنی، اژ ایشان به عنوان یکی از چهره‌های بی‌نظیر انقلاب اسلامی و یاور امام راحل نام برد.

به گزارش "همدان‌نیوز" و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، پیام محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به این شرح است:



بسم ا...الرحمن الرحیم
آسمان پرتلالو علم و دیانت در ایران اسلامی، سرشار از اخترهای تابناکی است که با انوار هدایتگر خویش، جان‌های جویای معرفت و فضیلت را به مسیر رستگاری و سعادتمندی رهنمون می‌سازند.
ضرورت معرفی مفاخر دینی انقلاب امری بدیهی و مهم در تبیین و حفظ فرهنگ مذهبی ایران عزیز است که می تواند اندیشه و عمل این بزرگان را به نسل امروزی پیوند داده و الگویی عملی و علمی برای جامعه متعالی ما ارائه دهد.
شهید محراب آیت الله مدنی عمری را در تهذیب نفس و خدمت به اسلام و تربیت نسل جوان سپری نمود و از چهره های بی نظیر انقلاب و یاور امام راحل بود که از تقوا، تعهد و خودسازی مثال زدنی برخوردار بود. در سال‌های حضور پر برکت خویش در همدان در زمان قبل از انقلاب منشا خدمات ارزنده در بهبود اوضاع مردم بخصوص نیازمندان، در دوران مبارزه با ظلم و ستم استبدادی نقش رهبری و در دوران دفاع مقدس نقش بزرگی در هدایت و ارشاد جوانان داشت که می طلبد این نقش ها بازگویی و بیان گردد.
اینجانب ضمن گرامیداشت سالگرد شهادت شهید محراب آیت الله مدنی امیدوارم برگزاری این کنگره معظم بتواند در تبیین و بازشناسی اندیشه های والای این عالم بزرگوار گام های موثری برداشته و چهره واقعی از این شهید والامقام ارائه نماید. وظیفه خود می‌دانم ازهمه دست اندرکاران این کنگره وزین صمیمانه قدردانی نموده و مراتب سپاس خود را به همه بزرگوارانی که با شرکت در این نشست علمی و معنوی به معرفی هرچه بهتر ابعاد شخصیتی علمی، دینی و مبارزاتی آن عالم بزرگوار کمک شایسته ای نموده اند؛ ابراز نمایم.

واخردعواناان الحمدا....رب العالمین

محمد مهدی اسماعیلی
وزیر فرهنگ وارشاداسلامی
۲۰شهریور ۱۴۰۰

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن