Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر فرهنگی - هنری - مذهبی همدان ۳۵ هزار کلاس اولی دارد

همدان ۳۵ هزار کلاس اولی دارد

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان گفت: در سال‌جاری ۳۵ هزار و ۷۰۰ کلاس اولی در استان از اول مهر آموزش‌های خود را آغاز می‌کنند.

به گزارش "همدان‌نیوز"، معصومه خدابنده‌لو اظهار کرد: طبق اطلاعیه وزارتخانه آموزش و پرورش، امسال جشن شکوفه‌ها در تمام مراکز و شهرستان‌های کشور به صورت نمادین و در یک یا دو مدرسه برگزار می‌شود.   
وی با اشاره به اینکه در جشن شکوفه‌ها همه پایه اولی‌ها در مدرسه حضور ندارند، بیان کرد: سال گذشته تعداد زیادی از والدین مانع حضور فرزندان خود در پایه اول ابتدایی شدند اما این آمار در سال تحصیلی جاری بسیار کمتر شده است.  
خدابنده‌لو ادامه داد: با توجه به اینکه شرایط کرونایی ادامه دارد والدین باید شرایط فعلی را بپذیرند و با این شیوه آموزش کنار بیایند اگرچه از آبان ماه آموزش‌های حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و نوبت‌بندی دانش‌آموزان به صورت محدود آغاز خواهد شد.
وی تصریح کرد: طی جلسات انجمن اولیا و مربیان که در مهرماه برگزار می‌شود با نظرسنجی از اولیا و اغناسازی آنها، از آبان ماه به استقبال آموزش حضوری خواهیم رفت، در این جلسات همچنین درباره آسیب‌های آموزشی، اجتماعی و روانی که دانش‌آموزان از تعطیلی مدارس دیده‌اند صحبت می‌شود.
معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان درباره چگونگی آموزش‌های حضوری نیز گفت: دانش آموزان در نهایت هفته‌ای دو روز در مدرسه حضور خواهند داشت و تعدادی از درس‌ها را به صورت مجازی و برخی از دروس را به صورت حضوری آموزش می‌بینند./

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن