Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر فرهنگی - هنری - مذهبی معلمانی که واکسن نزدند نمی‌توانند در مدارس حاضر شوند

معلمانی که واکسن نزدند نمی‌توانند در مدارس حاضر شوند

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان تاکید کرد: اجازه نمی دهیم معلمان بدون کارت واکسیناسیون کرونا در مدارس این استان حاضر شوند.

به گزارش "همدان‌نیوز"، محمد پورداود بیان کرد: با هماهنگی مناسب دانشگاه علوم پزشکی، ستاد مقابله با ویروس کرونا و آموزش و پرورش استان واکسیناسیون معلمان به آموزش پرورش محول شد که در ۲ بازه زمانی با فاصله ۲۸ روزه واکسیناسیون فرهنگیان صورت گرفت.
وی با بیان اینکه اطلس آموزشی استان همدان تدوین شده است افزود: در این اطلس آموزشی وضعیت آموزش‌های مجازی و حضوری، مدارس کم جمعیت فعال در روستاها مشخص شده و درس نامه هایی در اختیار دانش آموزان قرار گرفته است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان اضافه کرد: بازگشایی مدارس در سه گام در دستور کار بود که گام نخست شامل گروه اول سوم مهر ، گروه دوم ۲۳ مهر مدارس با جمعیت ۱۵ تا ۳۰ دانش آموز و در گام سوم نیز مدارس زیر ۳۰۰ نفر به صورت کلاس بندی شده با جمعیت کم بازگشایی شدند.
پورداود ادامه داد: حدود ۸۰ درصد دانش آموزان استان همدان هم اینک در بستر شبکه شاد هستند همچنین ۹۹ درصد معلمان و فرهنگیان در شبکه شاد عضو بوده و فعالیت انجام می دهند.
وی با بیان اینکه ۳۰۷ هزار دانش آموز در ۲ هزار و ۵۵۸ مدرسه و ۱۲ هزار کلاس تحصیل می کنند تصریح کرد: ۱۲ هزار دانش آموز این استان بدون تبلت بودند که تاکنون برای ۹ هزار نفر تبلت تهیه شده و در اختیار آنها قرار گرفته است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان اظهار داشت: نگرانی آموزش و پرورش به عنوان دستگاه تعلیم و تربیت، افزایش آمار واکسیناسیون دانش آموزان و رسیدن به استاندارد و معیاری است که علوم پزشکی اعلام کرده است.
پورداود ادامه داد: ابنیه هایی که پیشتر اداره کل نوسازی برای آموزش و پرورش احداث کرده اغلب تهویه ندارند و تجهیز آنها مستلزم ارائه بودجه است./ ایرنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن