Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر فرهنگی - هنری - مذهبی برپایی نمایشگاه هنرهای تجسمی «ارغوان» در نهاوند

برپایی نمایشگاه هنرهای تجسمی «ارغوان» در نهاوند

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند از برگزاری نمایشگاه هنرهای تجسمی «ارغوان» در این شهرستان خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، امیر بحیرایی گفت: در این نمایشگاه 80 اثر از هنرمندان این شهرستان در مجتمع امام خمینی (ره) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند به نمایش گذاشته شده است.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه شش اثر عکاسی سیمین دخت صفی، ۱۱ اثر خطاطی زهرا جوادی، پنج اثر مینیاتور مهری کولیوند، دو اثر تذهیب مهناز ایوتوند، شش اثر رنگ روغن مبینا شاهمرادی، ۱۰ اثر طراحی و نقاشی کیمیا بیجنوند،۱۶ اثر رزین فاطمه یعقوبی، شش اثر مجسمه هنرمند روشندل عبدالخالق شاهرخی، هشت اثر طراحی از عارفه حمزه‌ای، دو اثر از فاطمه کاظمی  و ۱۷ اثر از دیگر هنرمندان در معرض دید عموم قرار گرفته است.

بحیرایی تأکید کرد: هنرمندان نهاوندی در این جشن ملی با به نمایش گذاشتن آثار خود با آرمان‌های انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری، تجدید میثاق کردند.

وی با بیان اینکه در آیین افتتاحیه این نمایشگاه  از اثر مینیاتور مهری کولیوند با عنوان «نهاوند من» رونمایی شد، اظهار کرد: این اثر مینیاتور برگرفته از قلعه نهاوند، آثار کشف شده در تپه گیان، لباس محلی نهاوند و نمادهای این شهرستان است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند گفت: علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند در دهه مبارک فجر از ساعت ۹ الی ۱۲ و ۱۵ الی ۱۸ به مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره) مراجعه کنند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن