Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر فرهنگی - هنری - مذهبی ارسال بیش از 400 به دبیرخانه جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان

ارسال بیش از 400 به دبیرخانه جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: بیش از 400 اثر از استان‌های مختلف کشور به دبیرخانه بیست و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان ارسال شد.

به گزارش خبرنگار "همدان نیوز"، احمدرضا احسانی در آیین رونمایی از پوستر جشنواره بیست و هفتم با بیان اینکه دبیرخانه جشنواره از سه ماه گذشته فعال است، اظهار کرد: جشنواره بیست و هفتم از 9 تا 15 اسفندماه به میزبانی همدان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه به استناد یونسکو جشنواره تئاتر کودک و نوجوان جزء 16 رویداد فرهنگی مطرح کشور است، خاطرنشان کرد: این جشنواره دومین رویداد مهم عرصه نمایش پس از برگزاری جشنواره تئاتر فجر است.

احسانی ابراز امیدواری کرد که جشنواره بیست و هفتم نسبت به دوره‌های قبلی با کیفیت‌تر برگزار شود و بتواند به عنوان رویدادی فاخر و اثرگذار در استان مطرح باشد.

وی همچنین تصریح کرد: همدان از لحاظ برخورداری از ظرفیت‌های فرهنگی و هنری فاصله معناداری نسبت به سایر استانها دارد و تلاش ما این است برنامه‌های تخصصی در بخش‌های مختلف در استان برگزار شود و جشنواره تئاتر ماحصل تلاش‌های هنرمندان در طول سال باشد.

احسانی با بیان اینکه باید بتوانیم با برنامه ریزی‌های لازم آینده بهتری را برای آینده سازان کشوربسازیم، یادآور شد: امیدواریم با تلاش همگانی به این مهم دست پیدا کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از ارسال بیش از 400 اثر به دبیرخانه جشنواره خبر داد و افزود: تعداد آثار ارسالی نسبت به دوره‌های قبل 40 درصد افزایش یافته است و به تبع افزایش کمی آثار، شاهد رشد کیفیت جشنواره نیز خواهیم بود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن