Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر فرهنگی - هنری - مذهبی تلاش جدی برای ایجاد نشاط و امیدآفرینی در جامعه

تلاش جدی برای ایجاد نشاط و امیدآفرینی در جامعه

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: ایجاد نشاط و امیدآفرینی در سطح جامعه یکی از اولویت‌های اساسی این اداره کل است.

به گزارش "همدان نیوز"، احمدرضا احسانی اظهار کرد: در طول دو سال اخیر با وجود شیوع کرونا، برنامه‌های فرهنگی و هنری در استان همدان تعطیل نشد و برنامه‌ها به صورت مجازی و نیمه حضوری در این ایام برگزار شد.

وی ادامه داد: یکی از رویکردهای اصلی این اداره کل در اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری در سطح استان، ارتقاء شاخص‌ها در این بخش است.

احسانی همچنین تصریح کرد: علاوه بر توسعه فرهنگی استان همدان، ایجاد نشاط و امیدآفرینی در تمام نقاط از اولویت‌های ما در برنامه‌ریزی‌هاست.

وی با تأکید بر اینکه مردم تمام بخش‌های استان باید از برنامه‌های فرهنگی و هنری بهره‌مند شوند، خاطرنشان کرد: هدف‌گذاری ما بر این است که مردم در شهرستان‌ها، بخش‌ها و روستاها نیز شاهد توسعه فرهنگی و شور و نشاط حاصل از اجرای برنامه‌های هنری باشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: امسال همچون سال گذشته، سیاست‌گذاری‌ها به گونه‌ای بود که هریک از شهرستان‌های استان همدان میزبان یکی از رویدادهای فرهنگی و هنری شاخص باشد که با همکاری هنرمندان و اهالی فرهنگ، این برنامه‌ها در شهرستان‌ها اجرا شد و در این ایام شاهد تکاپو و پویایی در عرصه فرهنگ و هنر استان بودیم.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن