Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر فرهنگی - هنری - مذهبی مشارکت 70 درصدی کودکان و نوجوانان در جشنواره ملی اذان منتظران

مشارکت 70 درصدی کودکان و نوجوانان در جشنواره ملی اذان منتظران

استاندار همدان با اعلام اینکه آیین اختتامیه‌ی جشنواره ملی اذان منتظران با تاخیر برگزار می‌شود، گفت: هدف جشنواره اذان منتظران، اشاعه فرهنگ والای نماز و اذان در بین مردم است.

به گزارش "همدان نیوز"، علیرضا قاسمی فرزاد در جلسه هماهنگی جشنواره ملی اذان منتظران با این توضیح که 70 درصد از شرکت‌کنندگان در‌ جشنواره اذان منتظران، کودکان و نوجوانان‌اند عنوان کرد: 32 درصد آثاری که به دبیرخانه جشنواره اذان منتظران ارسال شده از استان گلستان است که بیشترین آثار را در بین سایر استان‌ها را به خود اختصاص داده است.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه مدیران مربوطه، گزارشی تحلیلی از آثاری که از سوی شرکت‌کننده‌ها به جشنواره اذان منتظران ارسال شده انجام شود افزود: دومین استانی که بیشترین آثار را به جشنواره اذان منتظران ارسال کرده، همدان است.

وی ادامه داد: 61درصد از آثار ارسالی به جشنواره اذان منتظران توسط شرکت کنندگان خانم و 39 درصد نیز توسط آقایان انجام شده است. نکته مهم جشنواره اذان منتظران، این است که 70 درصد از شرکت کنندگان را کودکان و نوجوانان تشکیل داده‌اند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه جشنواره اذان منتظران برای نخستین بار در کشور انجام و اجرا خواهد شد مطرح کرد: با توجه به اهمیت جشنواره اذان منتظران، ضرورت دارد که زمان برگزاری به گونه‌ای باشد که تحت‌الشعاع هیچ مسئله‌ای قرار نگیرد.

وی با بیان اینکه برای شرکت گسترده و برگزاری باشکوه جشنواره اذان منتظران، به زمان دیگری موکول شود عنوان کرد: جشنواره اذان منتظران، باید در شرایطی برگزار شود تا بتواند در جهت اشاعه فرهنگ نماز و اذان اثرگذار باشد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن