Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر فرهنگی - هنری - مذهبی ثبت‌نام کلاس اولی‌ها در همدان آغاز شد

ثبت‌نام کلاس اولی‌ها در همدان آغاز شد

معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش‌وپرورش استان همدان از آغاز ثبت‌نام دانش‌آموزان اول ابتدایی در استان خبر داد.

به گزارش "همدان‌نیوز"، معصومه خدابنده‌لو اظهار کرد: ثبت‌نام دانش‌آموزان در پایه اول ابتدایی و نوآموزان پیش‌دبستانی از روز گذشته -سه شنبه ۱۷ خردادماه- آغاز شده است.

معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش‌وپرورش استان همدان تصریح کرد: پیش‌بینی شده است که ۳۴ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز برای پایه اول دبستان در استان همدان داشته باشیم.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام به صورت حضوری و الکترونیکی است، توضیح داد: ثبت‌نام در مدارس پرمخاطب به صورت الکترونیکی است و متقاضیان می‌تواند از تاریخ ۱۷ تا ۲۳ خردادماه به سامانه پادا مراجعه کنند و پس از بارگذاری مستندات، در صورت دارا بودن شرایط با آن‌ها تماس گرفته خواهد شد.

خدابنده‌لو با اشاره به اینکه ثبت‌نام در مدارسی که پرمخاطب نیستند به صورت حضوری است، یادآور شد: ثبت‌نام میان پایه نیاز به مراجعه حضوری ندارد مگر اینکه والدین تصمیم به جابه‌جایی مدرسه داشته باشند.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش‌وپرورش استان همدان خاطرنشان کرد: والدین هنگام ثبت‌نام باید به محدوده جغرافیایی محل سکونت و مدرسه توجه کنند.

خدابنده‌لو با بیان اینکه سنجش دانش‌آموزان اول دبستان در ۲۴ پایگاه انجام می‌شود، مطرح کرد: از ۲۷ خردادماه، سامانه نوبت‌دهی سنجش برای مدیران باز خواهد شد و از  ۵ تیرماه سنجش دانش‌آموزان صورت می پذیرد.

وی در پایان در رابطه با هزینه ثبت‌نام مطرح کرد: مدارس در هنگام ثبت‌نام فقط مجاز به دریافت هزینه کتاب و بیمه هستند./ ایسنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن