Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر فرهنگی - هنری - مذهبی روبان افتخار جشنواره عکس بین‌المللی کشور بلژیک به مدیرمسئول همدان‌نیوز رسید

روبان افتخار جشنواره عکس بین‌المللی کشور بلژیک به مدیرمسئول همدان‌نیوز رسید

پس از کسب مدال طلای جشنواره عکس ماکسیم دمیتریف روسیه یک بار دیگر روبان افتخار PSA در جشنواره عکس comines کشور بلژیک در سال ۲۰۲۲ میلادی به علی ثقفی هنرمند عکاس همدانی و مدیرمسئول پایگاه خبری همدان نیوز رسید.

به گزارش "همدان نیوز"، این جشنواره با حضور عکاسانی از سراسر جهان، فروردین ماه ۱۴۰۱ آغاز و نتایج آن در تاریخ ۸ خرداد ماه اعلام شد که در نهایت علی ثقفی عکاس همدانی موفق شد به روبان افتخار انجمن عکاسی آمریکا (PSA) در بخش "طبیعت" دست پیدا کند.

این هنرمند موفق به کسب مدال طلای جشنواره عکس ماکسیم دمیتریف روسیه در اواخر سال ۲۰۲۱ میلادی در بخش "مردم" و دریافت ۴ روبان افتخار از فدراسیون جهانی هنر عکاسی (FIAP) در جشنواره‌های پامیر تاجیکستان، نارین قرقیزستان و نوروز تاجیکستان (دو مورد) در سال ۲۰۲۲ میلادی شده بود.

جشنواره بین المللی عکس comines بلژیک دارای مجوز (پاتروناژ) فدراسیون بین المللی هنر عکاسی (فیاپ)، انجمن عکاسی آمریکا (PSA) و IAAP است.

با علی ثقفی در خصوص فعالیت و سابقه در هنر عکاسی گفتگویی انجام شد.

عضو رسمی فدراسیون بین‌المللی هنر عکاسی (فیاپ) گفت: بیش از دو دهه در عرصه عکاسی فعالیت دارم که یک دهه اخیر را به صورت اختصاصی به ژانر عکاسی حیات و حش و طبیعت پرداخته و تا کنون ۷ نمایشگاه تخصصی در این زمینه در استان همدان برگزار کرده ام.

او همچنین دارای سابقه داوری در جشنواره‌های عکس داخلی در حوزه محیط زیست است.

این عکاس هنرمند همدانی  می گوید: تا کنون سابقه حضور و پذیرش اثر در 28 جشنواره‌ عکاسی بین المللی از کشورهای ایران، تاجیکستان، قرقیزستان، روسیه، بنگلادش، کرواسی، عمان، مونته‌نگرو، فرانسه، لوگزامبورک، رومانی و بلژیک را داشته ام.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن