Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر فرهنگی - هنری - مذهبی پنج کارگاه آموزشی در بیست و هفتمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان برگزار می‌شود

با حضور هنرمندانی از ایران و ایتالیا؛
پنج کارگاه آموزشی در بیست و هفتمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان برگزار می‌شود

پنج کارگاه آموزشی ویژه هنرمندان و کودکان و نوجوانان با حضور اساتید داخلی و خارجی در بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان برگزار می‌شود.

به گزارش "همدان‌نیوز" و به نقل از روابط عمومی بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، کارگاه‌های آموزشی با رویکرد تخصصی تئاتر کودکان و نوجوانان و با هدف دانش‌افزایی و توانمندسازی هنرمندان و کنشگران تئاتر این عرصه در بیست و هفتمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان برگزار می‌شود.

این کارگاه‌های آموزشی همچنین فرصتی برای کودکان و نوجوانان علاقمند به هنر نمایش و روایت‌گری است تا بتوانند با اساتید و هنرمندان حرفه‌ای تئاتر آشنا شوند و از آن‌ها بیاموزند.

کارگاه کارگردانی تئاتر

کارگاه «کارگردانی تئاتر» با حضور محمد عاقبتی در جشنواره بیست و هفتم برگزار می‌شود. این کارگاه ویژه هنرمندان و کنشگران تئاتری است که حداقل ۳ سال تجربه‌ی حرفه‌ای در زمینه تئاتر برای مخاطبان جوان را داشته باشند.

کارگاه اثربخشی نمایش بر شکل‌گیری رفتار در کودکان

کارگاه «اثربخشی نمایش بر شکل‌گیری رفتار در کودکان» با حضور علی پورطبیب، ویژه مؤلفین و تولیدکنندگان تئاتر کودکان و نوجوانان در بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان برگزار خواهد شد.

کارگاه آموزش تکنیک‌های pop - up Books

کارگاه آموزشی «تکنیک‌های کتاب‌های پاپ آپ» توسط ابراهیم شاکری ویژه نوجوانان و جوانان برگزار می‌شود. کتاب‌های پاپ آپ، کتبی هستند که با باز شدن صفحات، تصاویر برش خورده از سطح کتاب به صورت برجسته بیرون می‌آیند و هنگامی که کتاب بسته می‌شود، دوباره در جایگاه خود قرار می‌گیرند. این کتب سه بعدی برای ایجاد خلاقیت برای کودکان و نوجوان تولید می‌شود.

کارگاه‌های روایت‌گری قصه

سه کارگاه قصه‌گویی و روایت‌گری با عنوان کارگاه «بیا و بشنو» (افسانه‌ی ماه پیشونی)، «قصه‌ی شاهان» (افسانه‌های می‌داس و انگشتان جادویی) و «بارانه و چمچمه خاتون» (روایت تیشتر نگهبان آب و اپوش دیو خشکسالی)، با حضور بهارک بابک ویژه کودکان ۸ تا ۱۱ سال در بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان برگزار می‌شود.

کارگاه «ساخت ماسک‌های مقوایی» - ایتالیا

دو کارگاه «ساخت ماسک‌های مقوایی» ویژه هنرمندان و کارگاه «ساخت ماسک» ویژه کودکان بالای ۷ سال، توسط دو هنرمند ایتالیایی، دیانا کوستا و پابلو دوران، در بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان برگزار خواهد شد.

نحوه ثبت‌نام و شرایط حضور در کارگاه‌های آموزشی بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان از سوی دبیرخانه دائمی جشنواره در همدان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، با هدف تقویت مهارت، رشد آگاهی و اعتماد به نفس فرزندان ایران زمین از طریق نمایش، یکم تا ششم تیرماه به دبیری امیر مشهدی عباس و  با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن هنرهای نمایشی ایران و دیگر سازمان‌ها و نهادهای استان همدان، با شعار «تئاتر، پرواز پروانه‌های خیال» در شهر تاریخی همدان برگزار می‌شود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن