Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر فرهنگی - هنری - مذهبی فیلم آثار جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان از تلویزیون تئاتر ایران پخش می‌شود

فیلم آثار جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان از تلویزیون تئاتر ایران پخش می‌شود

با هدف دسترسی طیف وسیع تری از علاقه‌مندان تئاتر کودک و نوجوان به نمایش‌های این حوزه، فیلم آثار بیست‌وهفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان از تلویزیون تئاتر ایران پخش خواهد شد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از ستاد خبری بیست‌وهفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان، همزمان با برگزاری این رویداد در روزهای یکم تا ششم تیر ماه ۱۴۰۱، فیلم آثار حاضر در بخش‌های «تئاتر با اجرای کودکان و نوجوانان زیر ۱۸ سال»، «تئاتر فراگیر»، «مسابقه تئاتر خردسال»، «مسابقه تئاتر کودک» و «مسابقه تئاتر نوجوان»، در سامانه اینترنتی تلویزیون تئاتر ایران، جهت تماشا در دسترس مخاطبان خواهد بود.

بر اساس این گزارش، قیمت بلیت تماشای فیلم هر اثر در این سامانه ۱۰ هزار تومان، و قیمت بسته‌ی تماشای آثار حاضر در جشنواره، با ۵۰ درصد تخفیف برای ۳۴ نمایش ۱۷۰ هزار تومان است.

علاقمندان به تماشای آثار این دوره از جشنواره‌ی تئاتر کودک و نوجوان می‌توانند از روز یکم تا هفتم تیرماه ۱۴۰۱  به تلویزیون تئاتر ایران به آدرس https://tv.theater.ir/  مراجعه و فیلم نمایش‌های این دوره از جشنواره را مشاهده کنند.

بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان با هدف تقویت مهارت، رشد آگاهی و اعتماد به نفس فرزندان ایران زمین از طریق نمایش، یکم تا ششم تیرماه به دبیری امیر مشهدی‌عباس با شعار «تئاتر، پرواز پروانه‌های خیال» در پایتخت تاریخ و تمدن ایران برگزار می‌شود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن