Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر فرهنگی - هنری - مذهبی برگزاری ۴۰ برنامه ویژه دهه امامت و ولایت در استان همدان

برگزاری ۴۰ برنامه ویژه دهه امامت و ولایت در استان همدان

مدیرکل اوقاف استان همدان گفت: ۱۰ ویژه برنامه برای روز عرفه، عید قربان و دهه امامت و ولایت تدارک دیده شده است و ۴۰ مراسم در این ایام برگزار می‌شود.

به گزارش "همدان‌نیوز"، حجت‌الاسلام رضا حاجی زین العابدینی اظهار کرد: ۱۰ ویژه برنامه برای روز عرفه، عید قربان و دهه امامت و ولایت تدارک دیده شده است و ۴۰ مراسم در این ایام برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه دعای عرفه در امام زاده عبدالله، شاهزاده حسین، امام زاده یحیی، امام زاده بی بی گرجی برگزار می‌شود، ادامه داد: سخنرانان مذهبی و اساتید مذهبی در این برنامه در بقاع متبرکه به اجرای برنامه دعای عرفه خواهند پرداخت.

مدیرکل اوقاف استان همدان از برگزاری مسابقات برای کودکان، کاروان‌های شادی و گروه سرود در روز عید غدیر خبر داد و افزود: مراکز افق برای کمک به نیازمندان در این ایام فعال خواهد بود.

وی با اشاره به ضرورت بصیرت افزایی در جهت جهاد تبیین در سطح جامعه گفت: هدف گزاری و بصیرت افزایی برای جوانان در ایام دهه امامت و ولایت یکی از مهمترین اقدامات خواهد بود.

زین العابدینی هدف از برگزاری این مراسمات را آشنایی اقشار جامعه با مسائل دینی و محبت ولایت دانست و ادامه داد: حضور مردم و ایجاد بینش و آگاهی در برنامه‌های دهه ولایت تجدید پیمانی مجدد با راه و روش ائمه در پیمودن زندگی مومنانه خواهد بود./ مهر

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن