Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر فرهنگی - هنری - مذهبی همه کلاس هاي درسي در همدان معلم دارد/ امسال کلاس درس بدون معلم نداريم

همه کلاس هاي درسي در همدان معلم دارد/ امسال کلاس درس بدون معلم نداريم

مديرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: در آغاز سال تحصيلي جديد با حمايت مسئولان استاني در مناطق و نواحي 19 گانه کلاس درسي ، بدون معلم برگزار نشد.

 

به گزارش خبرنگار "همدان نیوز"، محمود نقوی با بيان اينکه امسال 320 هزار دانش آموز در کلاسهاي درسي استان حاضر شدند افزود: ممکن است نواقصي در برخي مدارس باشد، اما اين مشکلات موردي و به علت جابجايي است.

مديرکل آموزش و پرورش استان همدان با تاکيد بر اينکه همچنان کمبود نيروي موظفي داريم گفت: امکان استخدام چهار هزار نفر نيرو ي موظفي 24 ساعته در آموزشوپرورش وجود دارد.

نقوي با بيان اينکه براي رفع کمبود معلم در سال تحصيلي امسال از تدريس بازنشستگان تا 24 ساعت، شاغلان تا 14 ساعت ،سرباز معلمان، سرباز طلبه و تدريس عوامل آموزشي در شيفتهاي بعد از ظهر کمک گرفتيم گفت: در طول سال تحصيلي بايد به دنبال افزايش کيفيت آموزشها و جبران کمبود باشيم.

او در بخش ديگري از گفتگو به طرح امين اشاره کرد و اظهار داشت: تعيين تکليف نيروهاي انساني پيشدبستاني، نيروهاي نهضت و معلمان طرح امين مربوط به تير پارسال بوده است، اما متاسفانه درباره معلمان طرح امين، آموزشوپرورش و حوزه علميه بنا به دلايلي نتوانستند کاري انجام دهند و  روحانيان در قالب طلبه در آموزش و پرورش جذب نشده اند.

مديرکل آموزشوپرورش استان همدان گفت: پيگير حل اين موضوع هستيم و پرونده مربوط به آن تشکيل شده است و به دنبال مجوز از  وزارت آموزشوپرورش و سازمان امور استخدامي هستيم تا از حقوق اين عزيزان دفاع کنيم.

میثم مصطفایی مقدم

 

 

 

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن