Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر فرهنگی - هنری - مذهبی عضویت رایگان در کتابخانه‌های همدان

عضویت رایگان در کتابخانه‌های همدان

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان گفت: به مناسبت فرارسیدن میلاد منجی عالم بشریت، حضرت ولیعصر(عج) همه مردم می‌توانند به صورت رایگان به عضویت کتابخانه عمومی مورد نظر خود درآیند.

به گزارش "همدان نیوز"، عاطفه زارعی اظهار کرد: در روزهای ۱۵ و ۱۶ اسفندماه به مناسبت میلاد با ساعت منجی عالم بشریت، حضرت ولیعصر(عج) و سالروز تأسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور عضویت رایگان در سراسر کتابخانه‌های عمومی استان صورت می‌گیرد به طورکیه افراد با حضور در کتابخانه‌های عمومی مورد نظر خود می‌توانند از عضویت یک ساله به صورت رایگان برخوردار شوند.

وی با بیان اینکه ۱۷ اسفندماه سالروز تأسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور است، افزود: هر ساله به این مناسبت ویژه برنامه کتابخانه گردی در کتابخانه‌های عمومی سراسر استان برگزار می‌شود که امسال با میلاد حضرت ولیعصر(عج) همزمان شده است.

زارعی با اشاره به اینکه در این روز همه افراد، اقشار، نهادها، ارگان‌ها دولتی و خصوصی می‌توانند از کتابخانه‌ها بازدید و از خدمات آن بهره‌مند شوند، تأکید کرد: کتابخانه‌ها عمومی سراسر استان آمادگی دارند تا کتاب‌های اهدایی همه مردم استان را بپذیرند و در چرخه امانت قرار دهند.

وی خاطرنشان کرد: به همین مناسبت کتابخانه روستایی قلم‌چی در روستای عبدالرحیم شهرستان همدان افتتاح خواهد شد و به جمع کتابخانه‌های عمومی استان همدان خواهد پیوست.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان در پایان بیان کرد: همچنین نمایشگاه‌های مختلف کسب و کارهای خُرد و کوچک اعضای کتابخانه‌ها در برخی از شهرستان‌ها برپا شده و برنامه‌های مختلف فرهنگی در حال اجرا است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن