Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر فرهنگی - هنری - مذهبی مهلت ارسال آثار به چهاردهمین جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی تمدید شد

مهلت ارسال آثار به چهاردهمین جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی تمدید شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه چهاردهمین جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی همدان خبر داد.

به گزارش "همدان‌نیوز" و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، مسعود ویژه با تأکید بر اینکه به دلیل استقبال شاعران حوزه کودک و نوجوان، مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره تا 15 اردیبهشت ماه تمدید شد؛ گفت: تحکیم نظام ولایت با محوریت شخصیت، سیره و معارف امام رضا علیه السلام و  فرهنگ رضوی در سطح جامعه از طریق گسترش فعالیت‌های فرهنگی، هنری و رسانه‌ای از اهداف این جشنواره فرهنگی است و تلاش داریم بهترین تولیدات را در این جشنواره داشته باشیم.

وی با تأکید بر اینکه جشنواره‌های شعر رضوی امسال در چهار بخش شعر فارسی، عربی، ترکی و شعر کودک و نوجوان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: بخش شعر عربی و شعر ترکی در سطح بین‌المللی پذیرای آثار شاعران هستند و شعر کودک و نوجوان در سطح ملی و به میزبانی استان همدان برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تصریح کرد: همدان همواره در زمینه برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری در حوزه کودک و نوجوان سرآمد بوده است و امسال هم با توسل به امام رئوف (ع)، همه تلاش خود را برای برگزاری جشنواره‌ای شایسته و وزین به کار خواهیم گرفت.

ویژه اظهار کرد: این جشنواره در دو بخش شعر «کودک» و شعر «نوجوان» با موضوع احادیث رضوی؛ برداشت شاعرانه از روایات و معارف آسمانی زیارتنامه امام رضا علیه‌السلام؛ مناقب، صفات و فضایل امام رضا علیه‌السلام؛ کرامات امام رضا علیه‌السلام  و جلوه‌های فرهنگ رضوی همچون علم، شفاعت، حلم، شفا، مهربانی و حرم امام رضا علیه‌السلام برگزار می‌شود.

وی تأکید کرد: اطلاع ‎رسانی جشنواره از طریق شماره تلفن دبیرخانه ۰۸۱۳۲۵۱۲۱۱۰ و تارنمای شمس توس به نشانی shamstoos.ir و فرآیند ثبت‎نام و ارسال اثر از طریق پورتال portal.shamstoos.ir  انجام می‎شود و علاقمندان تا 15 اردیبهشت ماه فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن