Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر فرهنگی - هنری - مذهبی نماز عید سعید فطر در مصلی همدان اقامه می‌شود

نماز عید سعید فطر در مصلی همدان اقامه می‌شود

رئیس ستاد اقامه نماز استان همدان گفت: نماز عید سعید فطر به امامت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان ساعت ۶:۳۰ دقیقه صبح روز عید سعید فطر در مصلی همدان اقامه می‌شود.

به گزارش "همدان نیوز"، سیدمرتضی حسنی‌حلم با بیان اینکه علاوه بر اقامه نماز عید، چندین برنامه فرهنگی برای این روز نیز تدارک دیده شده است اظهار داشت: اتوبوس‌های حمل و نقل درون‌شهری از دقایق اولیه صبح عید آماده انتقال نمازگزاران هستند و مکان وضو و پارکینگ نیز برای نمازگزاران در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: نماز عید سعید فطر در مصلی شهرستان ها و مساجد سراسر استان نیز برگزار می شود.

رئیس ستاد اقامه نماز استان همدان از تمامی نمازگزاران خواست ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی، مُهر و سجاده شخصی به همراه داشته باشند.

مسئول روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان نیز در جمع خبرنگاران گفت: نماز عید ساعت ۶:۳۰ دقیقه روز عید اقامه خواهد شد که نمازگزاران می‌توانند قبل از این ساعت در مصلی آماده باشند.

احسان مطهری با بیان اینکه در ۲ سال‌ اخیر به علت شیوع بیماری منحوس کرونا، با محدودیت‌هایی در برگزاری مراسم عید سعید فطر مواجه بودیم، خاطرنشان کرد: با کاهش شیوع این بیماری، نماز عید سعید فطر با حضور آحاد مردم همدان برگزار و شاهد برگزاری نماز با شکوهی در سال ۱۴۰۲ خواهیم بود.

وی با دعوت از آحاد مردم برای حضور در این مراسم عبادی توصیه کرد تا نمازگزاران به همراه کودکان و روزه اولی‌ها در نماز عید سعید فطر شرکت کنند تا شاهد نشاط خاصی با حضور این عزیزان در این مراسم باشیم.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن