Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر فرهنگی - هنری - مذهبی برگزاری رویداد "نما" در همدان

برگزاری رویداد "نما" در همدان

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان از برگزاری رویداد "نما" در همدان خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز"، یوسف خدرویسی از برگزاری رویداد "نما" (نوآوری در مشارکت های اجتماعی) به همت معاونت امور جوانان وزارت ورزش و جوانان خبرداد.

وی گفت: در این رویداد جوانان 18 تا 25 سال پس از ثبت نام در سامانه، می توانند ایده های خلاق خود را با هدف توسعه مشارکت های اجتماعی ارائه دهند.

وی هدف از برگزاری این رویداد را حضور جوانان در بحث مشارکت اجتماعی عنوان کرد و افزود: جوانان امروز بسیار خلاق و ایده پرداز هستند و با برگزاری چنین رویدادهایی می توان علاوه بر مشارکت دادن جوانان در توسعه اجتماعی، ایده های نو و خلاق را جمع آوری و در راستای نیل به پیشرفت در بین جوانان استفاده کرد.

خدرویسی همچنین گفت: جوانان در این رویداد به صورت حضوری فرصت دارند تا ایده های خود را عملی کنند و در قالب گروه های چند نفره به پختگی برسانند و به ورطه عمل برسانند.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان همدان اظهار کرد: جوانان همدانی میتوانند تا تاریخ 19 خرداد ماه سال جاری به سامانه ثبت نام این رویداد به آدرس namaevent.com  مراجعه کنند و همچنین جهت پاسخ به سوال خود با شماره تلفن ۰۲۱۴۴۲۰۱۰۰۸ تماس حاصل و یا در شبکه های اجتماعی  "ایتا" و "بله"  به شماره ۰۹۳۵۴۶۸۳۷۳۴  پیام دهند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن