Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث کشف 10 میلیارد تومانی کالای قاچاق در همدان

کشف 10 میلیارد تومانی کالای قاچاق در همدان

فرمانده انتظامی استان از افزایش 26 درصدی کشف کالای قاچاق در بهمن ماه سال جاری خبر داد و گفت: در این مدت بیش از 10 میلیارد و 106 میلیون تومان انواع کالای قاچاق توسط ماموران پلیس استان کشف شده است.

به گزارش "همدان نیوز"، سردار حاجی محمد مهدیان نسب در در قرارگاه استانی مبارزه با قاچاق کالا، گفت: مبارزه با قاچاق کالا به جهت نام گذاری امسال با شعار " اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی با تاکید بر اطلاع رسانی هدفمند در حوزه مبارزه با قاچاق کالا ، افزود: در همین راستا باید از تمامی ظرفیت های به ویژه رسانه ها پیرامون انعکاس فعالیت های پلیس در حوزه برخورد با قاچاق کالا به مخاطبان جامعه استفاده شود.

سردار مهدیان نسب ارزش ریالی کشف کالا قاچاق را در بهمن ماه سال جاری بیش از 10 میلیارد و 106 میلیون تومان عنوان کرد و گفت: کشف قاچاق کالا طی این مدت در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 26 درصد افزایش داشته و تعداد پرونده های بیش از 100 میلیون تومان نیز، هشت فقره بوده است.

سردار مهدیان نسب همچنین با تاکید بر توانمندسازی ایست و بازرسی "شهید زارعی" برای کنترل و توقیف ورود و خروج کالاهای قاچاق، گفت: این ایستگاه باید به دوربین های مداربسته مجهز شود.

این مقام انتظامی با اشاره به تهیه طرح چهارشنبه آخر سال، خاطرنشان کرد: تمامی پلیس ها باید در رابطه با چهارشنبه آخر سال کمک کنند و مبارزه با مواد محترقه در این ایام با جدیت تمام در دستور کار قرار گیرد.

وی با بیان اینکه کار جهادی مختص امسال و امروز نیست، افزود: ایثارگری های شهدا، ایران را به اوج قدرت رسانیده، بنابراین تعهد به نظام و خون شهدا باید در دستور کار باشد چراکه ما در قبال شهدا و خانواده آنان مسئول هستیم و همه نیروها با این تفکرباید به فکر خدمت رسانی به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی باشند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن