Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث کاهش 6 درصدی تصادفات فوتی در همدان

کاهش 6 درصدی تصادفات فوتی در همدان

فرمانده انتظامی استان با اشاره به لزوم همکاری تمامی دستگاه ها با پلیس برای کاهش تصادفات گفت:میزان تصادفات فوتی در همدان در سال جاری 6 درصد کاهش داشته است.

به گزارش "همدان نیوز"، سردار حاجی محمد مهدیان نسب در جلسه تحول راهور استان با اشاره به تلاش ها و زحمات کارکنان پلیس راهور و پلیس راه در کاهش تصادفات، گفت: خوشبختانه در سال جاری شاهد کاهش تصادفات در محورهای مواصلاتی استان هستیم.

سردار مهدیان نسب ادامه داد: پلیس راه یکی از میدانی ترین قسمت های ناجا است و دارای کارکنان پر تلاش و مخلص بوده که در حال خدمات رسانی شبانه روزی به مردم هستند.

وی افزود: در سال جاری در استان همدان در تصادفات فوتی شش درصد ،تصادفات جرحی هفت درصد و خسارتی 49 درصد کاهش داشته ایم که این امر نشان دهنده ارتقای سطح فرهنگ رانندگی شهروندان است.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره با اینکه نیاز است تمامی سازمان ها در امر راهنمایی ورانندگی  وترافیک ورود پیدا کنند و پلیس را در این امور یاری دهند، بیان داشت: همکاری و تعامل سازنده و مفید در راستای امورات حمل ونقل و ترافیکی در سازمان ها وادارات استان می تواند در کاهش تصادفات تاثیر گذار باشد.

وی با اشاره به اهمیت مدیریت ترافیکی مراسمات و مناسبت های پیش رو گفت: مدیران بایستی با تدابیر خاص و منظم نسبت به برنامه ریزی مناسب جهت خدمات ترافیکی چهارشنبه آخر سال و ایام نوروز اقدام کنند.

فرمانده انتظامی استان همدان در خاتمه با بیان اینکه نیاز است تمامی کارکنان پلیس استان آمادگی لازم را جهت تامین امنیت مناسبت های آخر سال داشته باشند، گفت: باید از تمامی ظرفیت های درون و برون سازمانی در راستای تامین امنیت مراسمات پایان سال و ایام نوروز بهره گرفت.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن