Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث مهار آتش سوزی منزل مسکونی در همدان

مهار آتش سوزی منزل مسکونی در همدان

کارشناس روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: آتش سوزی منزل مسکونی واقع در خیابان شکریه همدان با حضور به موقع آتش نشانان مهار شد.

به گزارش "همدان نیوز"، اسدالله عقیلی اظهار کرد: یک باب منزل مسکونی در خیابان شکریه همدان ساعت 2 و 21 دقیقه بامداد امروز دچار آتش سوزی شد که ماموران آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان به سرعت در محل حادثه حضور یافته و با یک ساعت تلاش، آتش را خاموش و از سرایت آن جلوگیری کردند.

وی اضافه کرد: در مهار این آتش سوزی سه گروه عملیاتی از ایستگاه های مرکزی همدان و منطقه 19 حضور یافتند.

عقیلی با بیان اینکه علت این آتش سوزی ناشی از وسایل گرمایشی بوده که به هنگام وقوع آتش هیچ فردی در منزل حضور نداشته است افزود: شواهد نشان می دهد سکونت دائمی در این منزل وجود نداشته است.

وی افزود: این حادثه خسارت جانی نداشته اما به اسباب و اثاثیه این منزل خسارت هایی وارد شده است.

کارشناس روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان یادآور شد: در 24 ساعت گذشته نیز سه عملیات اطفای حریق و یک عملیات امداد و نجات حاصل تلاش فرشتگان نجات همدان بوده است.

وی بیان کرد: در 24 ساعت گذشته چهارم اسفند ماه شهروندان 422 بار با سامانه 125 همدان تماس گرفته اند که از این تعداد تماس 4 مورد منجر به عملیات شده 16 تماس برای مشاوره و راهنمایی، 62 تماس اشتباه و 340 مورد ایجاد مزاحمت بوده است.

وی اضافه کرد: عملیات های انجام شده در این مدت شامل سه آتش سوزی حریق منزل در شکریه، حریق مخروبه در کوچه قصابان و حریق عمدی سطل زباله در خیابان عمار بوده است.

وی یادآور شد: همچنین یک مورد عملیات امداد و نجات شامل نجات افراد محبوس شده در آسانسور در شهرک مدنی توسط آتش نشانان انجام شد.

منبع: ایرنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن