Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث دستگیری 9 نفر از شبکه بزرگ توزیع مواد مخدر در همدان

دستگیری 9 نفر از شبکه بزرگ توزیع مواد مخدر در همدان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان گفت: 9 نفر از شبکه بزرگ توزیع مواد مخدر در همدان دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار " همدان نیوز"، هادی قزوینه ای در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اقدام اطلاعاتی توسط 11 استان در طول 10 ماهه صورت گرفته است، یادآور شد: سرمنشأ این شبکه در افغانستان است و مواد مخدر را از دو مسیر دریایی و هوایی و از استانهای هرمزگان، بوشهر و سیستان و بلوچستان وارد کشور می کنند.

وی ادامه داد: سیستان و بلوچستان، هرمزگان، بوشهر، فارس، اصفهان، قم، غرب تهران، گیلان، کرمانشاه همدان و آذربایجان غربی در شناسایی شبکه مشارکت دارند.

قزوینه ای با بیان اینکه پیگیری این پرونده هنوز ادامه دارد، خاطرنشان کرد: 111 هزار و 240 نفر ساعت روی این پرونده تلاش صورت گرفته است.

وی همچنین تصریح کرد: 15 عملیات فرا استانی انجام شده که از این تعداد شش عملیات در استان همدان و 9 عملیات در سایر استانها انجام شده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان با اشاره به کشف یک هزار و 872 کیلوگرم انواع مواد مخدر از قبیل تریاک و حشیش از این شبکه، یادآور شد: از این میزان کشف537  کیلوگرم به همدان اختصاص دارد.

وی از دستگیری23 نفر و توقیف 17 خودروی این شبکه خبر داد و افزود: 9 نفر از افراد دستگیر شده و شش خودروی توقیف شده به همدان اختصاص دارد.

قزوینه ای اضافه کرد: تلاش اطلاعاتی در حال انجام است و در سال آینده تلاش پلیس این خواهد بود که تمام اعضای باند دستگیر شوند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تمام قاچاقیان دستگیر شده مرد هستند و قاچاقچی زن در میان آنها دیده نمی شود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن