Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث کانال فاضلاب پسربچه چهارساله همدانی را بلعید

کانال فاضلاب پسربچه چهارساله همدانی را بلعید

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: آتش نشانان ایستگاه شماره 15پس از دوساعت تلاش مستمر جسد کودک خردسالی را از کانال فاضلاب بیرون کشیدند.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان، محمدرضا بیاناتی افزود: دو روز پیش سامانه 125گزارشی از سقوط یک کودک خردسال به داخل کانال فاضلاب دریافت کرد.

وی تصریح کرد: با دریافت این گزارش بلافاصله اکیپ امداد و نجات ایستگاه 15 با 3 نفر آتش نشان به نشانی اعلام شده در حوالی بیمارستان آتیه اعزام شدند.

بیاناتی خاطرنشان کرد:آتش نشانان پس از حضور در محل و در بررسی های اولیه دریافتند پسر بچه خردسالی هنگام بازی در حاشیه کانال روباز فاضلاب به داخل کانال سقوط کرده است.

وی افزود: آتش نشانان با مشاهده وضعیت بلافاصله عملیات جستجو و نجات را آغاز کردند که پس از جستجوی حدود 3 کیلومتر از مسیر کانال  جسد کودک یک ونیم ساله را کشف و از کانال خارج کردند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان خاطرنشان کرد: آتش نشانان پس از پایان عملیات که 2 ساعت و 10 دقیقه به طول انجامید برای ادامه خدمت رسانی به ایستگاه خود مراجعت کردند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن