Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث آماده باش انتخاباتی ۷ هزار نیروی پلیس در همدان

آماده باش انتخاباتی ۷ هزار نیروی پلیس در همدان

فرمانده انتظامی استان همدان، از آمادگی کامل نیروی انتظامی با ۷ هزار نیرو برای برگزاری انتخابات امن در استان خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز"، سردار حاجی محمد مهدیان نسب در جمع خبرنگاران گفت: از اسفند ماه سال گذشته قرارگاه حضرت علی (ع) راه اندازی و 90 جلسه در راستای برگزاری قبل، حین و بعد از انتخابات برگزار شده است.

وی خواستار حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی شد و افزود: مردم همیشه در صحنه ایران و همدان یکبار دیگر با حضور خود در روز 29 اردیبهشت اقتدار نظام اسلامی را به رخ جهانیان می کشانند.

وی تصریح کرد: یکی از آرمان های امام راحل و فرامین رهبری امنیت انتخابات است که این مهم با حضور و مشارکت مردم رقم می خورد  و به همین منظور 20 جلسه چهره به چهره برگزار شده است.

فرمانده انتظامی استان همدان بیان کرد: برای این دوره از انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر همدان 1370 شعب اخذ رأی پیش بینی کردند که با همکاری سپاه وظیفه تأمین انتخابات را برعهده داریم.

سردار مهدیان نسب ابراز داشت: همچنین 430 دستگاه خودرو برای امر انتخابات در قالب گشت های نظارتی آماده شدند که علاوه بر آن کنترل جاده ، گره های ترافیکی، کاهش تصادفات و... را برعهده دارند.

وی گفت: با توجه به اینکه همدان استان مبدأ و مقصد به شمار می رود 49 نقطه ایست و بازرسی همراه با یک فروند بالگرد برای تأمین امنیت پیش بینی شده است.

وی افزود: همچنین در بحث امنیت انتخاباتی جلسات تعاملی با نیروی مسلح، سپاه و استانداری تشکیل شده است که 116 دستگاه خودروی استانداری در اختیار نیروی انتظامی قرار گرفته است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن