Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث تصادف سمند در نهاوند جان یک مرد و دو نوجوان را گرفت

تصادف سمند در نهاوند جان یک مرد و دو نوجوان را گرفت

رئیس پلیس راه استان همدان گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی سمند با مینی بوس سه تن از سرنشینان این وسیله نقلیه جان باختند.

به گزارش "همدان نیوز"، سرهنگ رضا عزیزی افزود: یک دستگاه خودروی سمند شامگاه جمعه با سه سرنشین در جاده روستایی فارسبان - برزول به مقصد روستای گنبد کبود در حال تردد بود که دچار سانحه شد.

وی اضافه کرد: راننده این وسیله نقلیه با سرعت بسیار بالا در این مسیر روستایی در حال تردد بود که با نزدیک شدن به پیچ به علت ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه، خودرو از مسیر اصلی خارج می شود.

وی بیان کرد: خودروی سمند در ادامه با یک دستگاه خودروی مینی بوس که از مسیر مقابل در حال تردد بود برخورد کرده و تلاش راننده مینی بوس برای پیشگیری از بروز این سانحه بی نتیجه می ماند.

رئیس پلیس راه استان همدان گفت: در این سانحه 2 نوجوان 10 و 12 ساله به همراه راننده وسیله نقلیه جان خود را از دست می دهند.

سرهنگ عزیزی اضافه کرد: سرعت خودروی سواری سمند طبق بررسی های صورت گرفته 150 کیلومتر در ساعت بوده به گونه ای که پیش از بروز تصادف، راننده سمند از ترمز استفاده کرده و خط ترمز آن تا مکان برخورد با مینی بوس 53 متر است.

وی عامل اصلی بروز این سانحه رانندگی را تردد خودروی سمند با سرعت غیرمجاز و تجاوز به چپ این وسیله نقلیه عنوان کرد./ ایرنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن