Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث دستگيري سارق با 24 فقره سرقت در همدان

دستگيري سارق با 24 فقره سرقت در همدان

فرمانده انتظامی استان همدان از دستگيري يك سارق حرفه اي منزل و كشف 24 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز"، سردار  حاجی محمد مهدیان نسب در این رابطه بیان داشت : در پي وقوع چند فقره سرقت منزل در ايام نوروز سال جاري در همدان و شكايت مال باختگان، پرونده مقدماتي تشكيل و با دستور بازپرس دادسرا پرونده با موضوع سرقت در اختيار كارآگاهان پليس آگاهي قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پليس آگاهي شروع به بررسي نحوه وقوع سرقت ها كردند و پس از تحقيقات با توجه به مشابهت سرقت ها مطمئن شدند كه تمامي سرقت ها توسط يك نفر انجام مي شود.

سردارمهدیان نسب گفت: در ادامه تحقيقات كارآگاهان با بررسي هاي تخصصي متوجه شدند كه سرقت ها توسط فردي به نام مهدي (32 ساله) صورت مي گيرد.

این مقام مسئول افزود : بررسي سوابق نشان مي داد كه وي از سارقان سابقه دار است كه در سال 89 به جرم 22 فقره سرقت دستگير و زنداني شده بود و در سال 94 از زندان مرخصي گرفته و ديگر بازنگشته و در حال حاضر فراري است.

وی گفت : ماموران در نهايت پس از ساعت ها تلاش ، تعقيب ، مراقبت از پاتوق هاي متهم و به كارگيري شگرد هاي پليسي موفق شدند وی را  در مخفيگاهش دستگير و بازداشت كنند.

سردار مهدیان نسب افزود : در مخفيگاه متهم تعداد زيادي از ادوات سرقت شامل 150 عدد انواع كليد، سلاح سرد، شوكر و تعدادي از اموالي كه سرقت كرده بود كشف شد. متهم پس از دستگيري در اداره آگاهي تحت بازجويي هاي تخصصي قرار گرفت و با توجه به مستندات موجود در پرونده  به 24 فقره سرقت در شهر همدان اعتراف كرد.

فرمانده انتظامی استان در خاتمه گفت: در ادامه كارآگاهان پليس توانستند 2 نفر از خریدار اموال مسروقه را  شناسايي و دستگير كنند كه تمامي متهمان به صورت قانوني روانه زندان شدند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن