Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث گروگانگيري به خاطر بدهي 5 ميلياردي در همدان

گروگانگيري به خاطر بدهي 5 ميلياردي در همدان

كارآگاهان پليس آگاهی استان همدان چهار نفر را به اتهام آدم ربايي دستگیر و گروگان ها را آزاد کردند.

به گزارش "همدان نیوز"، سوم ارديبهشت ماه خانمی با شكايتي در دادسراي تهران مدعي شد، پسرش به همراه عروس و نوه اش كه به خاطر بدهي زياد در همدان ساكن شده اند چند روز است كه به تلفن جواب نمي دهند و احتمالا از طرف طلبكارانش ربوده شده اند.

با طرح شكايت، پرونده به دادسراي همدان ارجاع داده شد و كارآگاهان پليس آگاهي ماموريت يافتند تا به اين شكايت رسيدگي كنند، فرد شاكي در اظهاراتش به ماموران گفت: پسرم  به همراه همسر و فرزندش براي فرار از دست طلبكاران اواخر فروردين سال جاري از تهران به همدان مهاجرت كردند ولي الان چند روز است كه پاسخگوي تلفن شان نيستند و  همچنين وي از چند تماس مشكوك كه نشان از يك آدم ربايي داشت خبر داد.

با اخذ شكايت، كارآگاهان با بررسي ها  توانستند محل سكونت این خانواده را  در همدان شناسايي كنند كه البته كسي در آنجا ساكن نبود ولي صاحب خانه  تاييد كرد چند روز است كه مستاجرش در خانه حضور ندارد.

كارآگاهان تحقيقات خود را در خصوص يافتن خبري از سرنوشت این خانواده آغاز كردند و به وي آموزش دادند كه در زمان تماس آدم ربا ها چگونه رفتار كند تا شك آن ها برانگيخته نشود.

همزمان ماموران خانه را نيز به صورت نامحسوس زير نظر داشتند تا اينكه مشاهده كردند همسر بدهکار به اتفاق 2 مرد جوان برای انتقال اثاثيه منزل به محل وقوع آدم ربايي مراجعه كردند كه سريعا همگي توسط پليس بازداشت شدند.

همسر بدهکار با ديدن ماموران از 2 مرد همراه خود به جرم آدم ربايي شكايت كرد و گفت : همسرم به زني مبلغ 5 ميليارد ريال بدهكار است كه وي به همراه 3 مرد ديگر آنها را از همدان ربوده اند و در حال حاضر در كرج نگهداري مي كنند.

وي در خصوص علت حضورش به همراه متهمان در همدان گفت : به اجبار براي انتقال اثاثيه منزل و گرفتن مبلغ 50 ميليون تومان پول رهن از صاحب خانه به همدان مراجعه كرده است.

با دستگيري 2 نفر متهم كه به آدم ربايي با همدستي2 نفر ديگر اعتراف كردند، مشخصات محل نگهداري گروگان ها در باغي در حوالي كرج شناسايي و ماموران پليس آگاهي همدان با اخذ نيابت قضائي و با همكاري پليس آگاهي شهرستان كرج محل را محاصره كردند و در عملياتي ضربتي  همه متهمان را دستگير و ربوده شده ها را بدون كوچك ترين آسيب از چنگال آدم ربايان نجات دادند.

پرونده اين آدم ربايي در بازپرسي همدان در حال بررسي و متهمان با قرار قانوني روانه زندان شده اند.

منبع: پایگاه خبری پلیس

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن