Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث کشف 170 راس دام غير بهداشتي و قاچاق در بهار/هموطنان براي تهيه گوشت و مرغ به مراکز فروش بهداشتي مراجعه کنند

کشف 170 راس دام غير بهداشتي و قاچاق در بهار/هموطنان براي تهيه گوشت و مرغ به مراکز فروش بهداشتي مراجعه کنند

فرمانده انتظامي شهرستان بهار از کشف يک محموله دام غير بهداشتي و قاچاق در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ "بزرگعلي نوري" در تشريح اين خبر عنوان کرد: در پي اجراي طرح هاي مختلف مبارزه با قاچاق کالا ، کارکنان انتظامي شهرستان بهار در شب گذشته موفق به کشف یک محموله با 170 راس دام فاقد مجوز بهداشتي و قاچاق در محور هاي مواصلاتي اين شهرستان شدند.

اين مقام انتظامي در ادامه افزود: اين محموله که از مرز هاي غربي کشور بارگيري و قاچاقچیان قصد انتقال آن را از مسير همدان به سمت استان هاي مرکزي داشتند با هوشياري کارکنان انتظامي شهرستان متوقف شد.

وي در ادامه گفت: در اين رابطه خودرو کاميون به همراه راننده و کمک راننده آن برای سير مراحل قانوني به مراجع قضائي منتقل شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان بهار در خاتمه به شهروندان توصيه کرد براي تهيه گوشت و مرغ مورد نياز به مراکز فروش و کشتار بهداشتي دام و طيور مراجعه کرده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک ضمن تماس با تلفن 110 نزديک ترين يگان انتظامي را مطلع کنند.

 

 

 

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن