Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث مشارکت همدان در کشف 600 کیلو تریاک/ شش قاچاقچی دستگیر شدند

مشارکت همدان در کشف 600 کیلو تریاک/ شش قاچاقچی دستگیر شدند

فرمانده انتظامي استان همدان از کشف 600 کيلوگرم مواد مخدر ترياک در يک عمليات ضربتي و دستگيري 6 قاچاقچي در 24 ساعته گذشته خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز"، سردار حاجي محمد مهديان نسب در تشريح اين خبر گفت: در پي اطلاعات چند ماهه پليس مبارزه با مواد مخدر پلیس همدان بر روي يک باند قاچاق بزرگ مواد مخدر،که به صورت پيچيده اي اقدام به تهيه و توزيع و جا به جايي مواد مخدر از استان هاي جنوبي به استان هاي مرکزي و غربي می کردند ،موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: باند مذکور اقدام به انتقال يک محموله سنگين مواد مخدر از نوع ترياک از استان های جنوبی کرده که با توجه به اطلاعات کسب شده در يک تبادل اطلاعاتي و عملياتي با پليس مبارزه با مواد مخدر "فارس" به منظور جلوگيري از خرد شدن مواد مخدر، مقدار 600 کيلوگرم ترياک کشف و 6 قاچاقچي در اين رابطه دستگير و 3 خودرو توقيف و با تشکیل پرونده تحويل مراجع قضائي شدند.

فرمانده انتظامي استان همدان در پايان بيان داشت: عمليات هاي مشترک فرا استاني نمادي از رشد ، بلوغ و بالا بودن سطح تعامل اطلاعاتي برای ضربه زدن به باند ها و شبکه هاي مواد مخدر مي باشد که به نحو هدف مندي در ناجا اجرا مي شود./ پایگاه اطلاع رسانی پلیس

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن