Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث انجام 147 پرواز اورژانس هوايي 115 در همدان

انجام 147 پرواز اورژانس هوايي 115 در همدان

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه از انجام يكصد و چهل و هفتمين پرواز اورژانس هوايي 115 همدان در انتقال مصدومان تصادف زنجیره‌ای سه خودرو در تقاطع تاوه-سناج جاده فامنین خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان، حبیب معصومی از انجام پرواز 147 اورژانس هوایی 115  همدان خبر داد و اظهار کرد: یک صد و چهل و هفتمین پرواز اورژانس هوایی 115 همدان برای انتقال مصدومین تصادف زنجیره‌ای سه خودرو در تقاطع تاوه-سناج جاده فامنین انجام شد.

وی با بیان اینکه بر اساس اعلام درخواست مرکز درمانی شهرستان فامنین، مصدومین ناشی از تصادف زنجیره‌ای از مرکز درمانی امام حسن(ع) فامنین به بیمارستان بعثت منتقل شدند، گفت: در این وضعیت با وجود نزدیکی به غروب آفتاب، اورژانس 115 اقدام به انجام ماموریت هوایی کرد.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه با اشاره به اینکه در این ماموریت دو مصدوم با آسیب‌های چندگانه به بیمارستان بعثت منتقل شدند، افزود: در این حادثه خانمی 36 ساله با سطح هوشیاری 10 که دچار ضربه از قسمت سر شده بود و نیز آقایی 45 ساله با آسیب ستون فقرات و شکستگی ران چپ با انجام مراقبت و اقدامات درمانی پیش‌بیمارستانی لازم به بیمارستان بعثت همدان منتقل شد.

وی بیان کرد: در انجام اقدامات پیش بیمارستانی و انتقال مصدومان به بیمارستان دهدار و گروه فنی پروازی نقش قابل توجهی داشتند.

معصومی با اشاره به وجود چهار پد بالگرد امداد هوایی بیمارستان در برخی از شهرستان‌های استان، گفت: در شهرستان همدان در چهار بیمارستان بعثت، قلب فرشچیان، آتیه و ارتش  پد بالگرد امداد هوایی وجود دارد و اقدامات لازم انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه بیمارستان کبودراهنگ، بیمارستان فامنین و بیمارستان قائم(عج) اسدآباد دارای پد بالگرد امداد هوایی است، خاطرنشان کرد: پد بالگرد بیمارستان آیت‌الله قدوسی نهاوند و پد بالگرد امداد هوایی بیمارستان امام حسین(ع) شهرستان ملایر آماده افتتاح هستند.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه با اشاره به اینکه در شهرستان رزن زمین خریداری شده تا کار ایجاد پد بالگرد امداد هوایی بیمارستان آغاز شود، افزود: در شهرستان تویسرکان در بیمارستان قائم(عج) پد بالگرد امداد هوایی ایجاد خواهد شد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن