Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث نصب تابلوهای اخطاری در راه‌های پرحادثه فامنین

نصب تابلوهای اخطاری در راه‌های پرحادثه فامنین

مسئول اداره راهداری و حمل و نقل و جاده ای شهرستان فامنین، از نصب و تعمیر تابلوهای اخطاری و انتظامی توسط راهداران این اداره در خرداد ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، ابوذر میهنی، مسئول اداره راهداری و حمل و نقل و جاده ای شهرستان فامنین گفت: در راستای تردد ایمن و روان وسائط نقلیه در محور پرحادثه این شهرستان تابلوهای اخطاری و انتظامی نصب و تعمیر شدند.

وی با بیان اینکه 19 عدد تابلو اخطاری و انتظامی در محور ویان به سراوک و تعداد 65 عدد تابلوی اخطاری انتظامی در محور پل ساوه به گردنه دخان و همچنین 12 متر مربع از تابلوهای اطلاعاتی درمحور گردنه دخان و روعان تعمیر شدند.

مسئول اداره راهداری و حمل و نقل و جاده ای شهرستان فامنین ابراز داشت: پاکسازی نیوجرسی در پل ساوه به فامنین، شست و شوی علایم ایمنی، رسیدگی به مسایل حریم در تمامی حوزه ، آزاد سازی حریم راه  در محور  روعان و محور زرغان به خوش آباد از دیگر اقدامات این اداره بوده است.

وی تصریح کرد: لکه گیری در محورهای تحت پوشش نیز در الویت کاری این اداره قرار داشته که با مساعدت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قیر و مصالح مورد نیاز تامین و لکه گیری راه های آسفالته به مقدار 1500 متر مربع در راه های شریانی و روستایی مرتفع شده است.

مسئول اداره راهداری و حمل و نقل و جاده ای شهرستان فامنین اظهار کرد: 55 کیلومتر در راه‌های شریانی و روستایی پاک سازی و در همین مسافت قنوهی موجود با گریدر تنظیم  و 60مورد تنقیه و لایروبی پل ها  در خرداد ماه سال جاری انجام شده است.

میهنی خاطرنشان کرد: 8/5 کیلومتر از راههای ارتباطی شهرستانخط کشی شد ریگلاژ و تسطیح شانه راه های آسفالته به طول 20 کیلومتر، 60 مورد زه کشی و دیوارسیون پل ها، درزگیری در راه های آسفالته به طول 7 هزار متر از دیگر اقدامات راهداری شهرستان فامنین بوده است.

وی گفت: در خرداد ماه سال جاری 1200  نفر ساعت گشت راهداری در راه های شریانی این شهرستان انجام شده است که از این تعداد 800 نفر در راه های اصلی و فرعی و 200 نفر در راه های روستایی بوده است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن