Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث دو مجتمع خدماتی رفاهی جدید در آزاد راه همدان – ساوه فعال شد

دو مجتمع خدماتی رفاهی جدید در آزاد راه همدان – ساوه فعال شد

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان  با اشاره به افزایش سفرهای تابستانی و لزوم تجهیزنمازخانه های بین راهی از فعالیت دو مجتمع خدماتی رفاهی در آزاد راه همدان ساوه خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، محمد سرگزی با اشاره به تاکید معاونت محترم عمرانی استانداری مبنی بر ایجاد گروه های بازرسی از نمازخانه ها گفت با توجه به اهمیت حضور گردشگران در استان و لزوم افزایش زمینه های خدمات رسانی به مسافرین علاوه بر مقوله حمل و نقل توجه ویژه به مجتمع های خدماتی رفاهی نیز در برنامه کاری این اداره کل می باشد .

 وی افزود: در تفاهم نامه ارسالی از سوی ستاد اقامه نماز کشور با وزارت راه و شهرسازی نیز بر افزایش نمازخانه ها و خدمات مرتبط و ایجاد شرایط مناسب برای نماز مسافرین درسفرهای تابستانی تاکید شده است .

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل افزود رمضان ماه خود سازی ست برکات و فضلیت های این ماه بر کسی پوشیده نیست. و اینک که این ماه عزیز سپری شده است باید بکوشیم  با خدمت به مردم  معنویات کسب شده را حفظ کرده و تداوم بخشیم .

سرگزی افزود : یکی از راههای خدمت رسانی به مردم تلاش در ایجاد زمینه های رفاه و آرامش در سفر به ویژه برای ادای واجبات الهی است و ساخت مجتمع های خدماتی رفاهی علاوه بر تقویت اقتصاد منطقه و به کار گیری افراد در خصوص احداث مساجد و نمازخانه ها به عنوان باقیات و صالحات محسوب می شود.

وی به نیاز مطرح شده در زمینه  احداث  مجتمع های خدماتی رفاهی در محور آزاد راه ساوه اشاره و بیان کرد  یک مجتمع خدماتی رفاهی دیگرنیز احداث و تکمیل شده است و  در آینده نزدیک در این مسیر راه انداری خواهد شد.که در مجموع در مسلفت 85 کیلومتری آزاد راه در استان همدان 4 مجتمع فعال خواهند بود .

سرگزی رعایت و اجرای مصوبات تفاهم نامه وزارتخانه متبوع و ستاد مرکزی با ستاد اقامه نماز را  الزامی دانست و گفت اهمیت نماز به قدری است که علاوه بر مصوبات هر کدام از ما باید برای ارتقای شرایط  این فرضیه الهی هر چه را در ذهن و توان داریم به کارگیریم.

وی افزود: با اشاره به اتمام ماه رمضان و متعاقب آن افزایش سفرهای تابستانی تذکر به  شرکت های مسافربری و رانندگان برای رعایت شئونات اسلامی به ویژه توقف به موقع برای اقامه نماز مسافران را مورد تاکید است.

وی تصریح کرد : برنامه ریزی برای  بازدید مستمر از مجتمع های خدماتی رفاهی و راهدارخانه هایی که در مسیر توقف  مسافرین برای اقامه نماز و استراحت قرار دارد از وظایف ضروری و مستمر کارکنان اداره کل می باشد .

معاون توسعه مدیریت و منابع این اداره کل افزود : طی این بازدیدها نقاط ضعف این اماکن به ویژه در خصوص وضوخانه و  نمازخانه ها بررسی و برای رفع نواقص و ایجاد زمینه  ارتقاء خدمات این اماکن تذکر و پیگیری جدی صورت می گیرد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن