Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث هیچ‌وقت دغدغه ناامنی در همدان وجود نداشته است

رئیس پلیس آگاهی ناجا:
هیچ‌وقت دغدغه ناامنی در همدان وجود نداشته است

رئیس پلیس آگاهی ناجا گفت: پلیس سازمانی است که حافظ جان، مال و ناموس مردم است، بنابراین همکاران ما باید اخلاق مدار باشند.

 

به گزارش "همدان نیوز"، صبح امروز جلسه هماهنگی پیرامون انجام نظارت ستادی از مجموعه انتظامی استان به ریاست سردار محمدرضا مقیمی رئیس هیأت بازرسان اعزامی به استان در سالن جلسات ستاد انتظامی برگزار شد.

مقیمی با تقدیر از تلاش های فرمانده و کارکنان انتظامی استان گفت: در نظارت ستادی همه یگان های انتظامی در استان مورد نظارت قرار می گیرند و آنچه دارای اهمیت است این است که در این بازدید ها واقعیت ها مشخص و زمینه برنامه ریزی برای استان خواهد شد.

وی افزود: در برنامه ریزی ها باید دیدگاهی عمیق داشته باشیم چرا که در غیر این صورت به بیراهه خواهیم رفت.

مقیمی بیان داشت: آنچه مهم است رویکرد نظارت ما نباید رویکرد مچ گیری باشد بلکه هدف در نظارت ستادی شفاف سازی و آموزش در همه عرصه ها خواهد بود.

این مقام مسئول تاکید کرد: عیب و نقص های احصاء شده در بازرسی ها باید در محل آموزش داده شود و کارکنان انتظامی استان نیز در برطرف کردن آنها تلاش کنند.

مقیمی گفت: پلیس سازمانی است که حافظ جان، مال و ناموس مردم است، بنابراین همکاران ما باید اخلاق مدار باشند.

وی افزود: پاسخگویی به مطالبات مردم مهم است و مرکز فوریت های پلیس 110 با برخورد مناسب و به موقع با مردم همیشه کانون توجه شهروندان می باشد.

مقیمی بیان داشت:  استان همدان از استان های امن و آرام کشور است و به لحاظ قرار گرفتن در مسیر غرب به مرکز و تردد زائران در اربعین، تلاش های زیادی در راستای برقراری امنیت در این ایام صورت گرفته که به لطف خدا کمترین مشکل را در این مسیر داشته باشیم.

وی افزود: در حوزه پیشگیری و آگاهی، پلیس استان تلاش های زیادی را انجام داده و هیچ زمان دغدغه های نا امنی در این استان را نداشته ایم.

رئیس هیأت بازرسان اعزامی نظارت ستادی در خاتمه امنیت استان همدان را در امنیت کشور اثرگذار دانست و گفت: امیدوارم این امنیت، امنیتی پایدار باشد و بتوانیم در راستای مبارزه با پلیدی ها موفق و پیروز باشیم.

 

 

 

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن