Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث موجودی حساب‌های بانکی خود را چک کنید

توصیه رئیس پلیس فتا استان همدان:
موجودی حساب‌های بانکی خود را چک کنید

رئیس پلیس فتا استان همدان گفت: فردی که نسبت به برداشت غیر مجاز یک میلیارد و ۹۰ میلیون ریال از حساب یک شهروند همدانی اقدام کرده بود، دستگیر شد.

به گزارش "همدان نیوز"، سرهنگ اکبر امینی گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر برداشت غیر مجاز اینترنتی از حساب بانکی اش کارشناسان پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان همدان وارد عمل شده و تحقیقات فنی و سیستمی خود را آغاز کردند و موفق به رد گیری مجرم برداشت کننده غیر مجاز از حساب این شهروند همدانی شدند.

وی با بیان اینکه مجرم؛ فردی ۳۷ ساله ساکن شهر همدان بود که مورد شناسایی قرار گرفت و توسط مامورن پلیس فتا دستگیر شد، گفت: متهم با سوء استفاده از کارت بانکی مالباخته اقدام به این سرقت اینترنتی کرده بود.

رئیس پلیس فتا انتظامی استان همدان افزود: متهم با فعال کردن رمز دوم حساب مالباخته توانسته بود یک میلیارد و ۹۰ میلیون ریال از طریق اینترنت از حساب این شهروند برداشت کند.

سرهنگ امینی با بیان اینکه متهم با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد، افزود: شهروندان باید در حفظ و نگهداری کارتهای اعتباری دقت لازم را به عمل آورده و موجودی حسابهای بانکی به خصوص حسابهای عابر بانک را در فاصله های زمانی مناسب چک کنند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن