Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث کشف محموله 12 میلیاردی گوشی قاچاق در همدان

کشف محموله 12 میلیاردی گوشی قاچاق در همدان

فرمانده انتظامي استان همدان از کشف تعداد 1347 دستگاه گوشي تلفن همراه قاچاق به ارزش 12 میلیارد ریال در همدان خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز"، سردار بخشعلی کامرانی صالح در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا وارز پلیس استان در اجراي فرمايشات مقام معظم رهبري "مدظله العالي " با تشديد اقدامات کنترلي و فعال نمودن منابع خبري موفق به کسب خبري پیرامون قاچاق مقادیری گوشی تلفن همراه شدند.

سردار کامرانی صالح در ادامه گفت: قاچاقچيان کالا و ارز از شهرهاي مرزي غرب کشور با خودرو هاي سواري از طريق محورهاي مواصلاتي استان همدان مقاديري گوشي تلفن همراه را به استان هاي مرکزي کشور و تهران انتقال مي دهند که موضوع به صورت ويژه در دستور کار عوامل اداره مبارزه با قاچاق کالا وارز قرار گرفت.

وی افزود: پس از هماهنگي هاي قضائي اکيپي از ماموران درقالب گشت نامحسوس در محور" همدان- كرمانشاه" اعزام و هم زمان اقدامات کنترلي و مراقبتي در ايستگاه بازرسي شهيد زارعي تشديد شد.

سردار کامرانی صالح ادامه داد: اکيپ گشت در حوالي پليس راه همدان- کرمانشاه به خودروی پژو 405 مشکوک و این خودرو را  متوقف می کنند.

فرمانده انتظامی استان در خاتمه گفت: پس از دستگیری راننده تعداد 1347 دستگاه گوشی تلفن همراه به ارزش 12 میلیارد ریال کشف که در این خصوص پرونده تشکیل و برای رسیدگی به مراجع قضائی ارسال شد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن