Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث کشف هشت فقره سرقت با همدستی یک خردسال در همدان

کشف هشت فقره سرقت با همدستی یک خردسال در همدان

رئیس پلیس آگاهی همدان از کشف هشت فقره سرقت با همدستی یک خردسال در همدان خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز"، سرهنگ رضا زارعی بیان کرد: در پی وقوع سرقت به عنف کامیون باری در شهرستان فامنین، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت و تیمی از ماموران تحقیقات لازم را آغاز کردند.

وی اظهار داشت: در بررسی ها و اظهارات شاکی مشخص شد، سارقان با یک دستگاه سمند مجهز به چراغ گردان در قالب ماموران انتظامی، این کامیون را متوقف و پس از بستن دست و پای راننده، کامیون را با محموله سیگار، لاستیک و اسباب بازی سرقت کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان اضافه کرد: با انجام تحقیقات فنی و شگردهای خاص پلیسی، مشخص شد محموله کامیون مسروقه در یکی از شهرک های صنعتی استان البرز در حال تخلیه در یک گاراژ است.

سرهنگ زارعی ادامه داد: با هماهنگی پلیس استان البرز، مخفیگاه سارقان شناسایی شد و ماموران کلانتری خرم دشت البرز در یک عملیات غافلگیرانه سه متهم را دستگیر و اموال مسروقه را کشف کردند.

وی گفت: تلاش برای کشف کامیون یاد شده ادامه دارد و هماهنگی لازم برای تحویل متهمان به استان همدان انجام شده است.

هشت فقره سرقت با همدستی کودک خردسال

رئیس پلیس آگاهی استان همدان گفت: عوامل پلیس در یک عملیات چهار متهم را دستگیر کردند که در نهایت هشت فقره سرقت کشف شد.

سرهنگ زارعی بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت از واحدهای صنفی در سطح شهر همدان، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات فنی و بازبینی تصاویر دوربین های مداربسته، مشخص شد سارق به اتفاق کودکی خردسال در محل ها حضور داشته و در زمان سرقت از ماسک استفاده کرده است.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان اضافه کرد: در بررسی شیوه و شگرد سرقت ها تصاویر دوربین های مداربسته در اختیار ماموران گشتی قرار گرفت و در تحقیقات تخصصی مشخص شد فردی با خودرو مگان، در یکی از خیابان های سطح شهر اقدام به فروش وسایل سرقتی از جمله آچارآلات می کند.

سرهنگ زارعی ادامه داد: ماموران کلانتری 14 متهم را دستگیر کردند و در بازجویی کارشناسان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی مشخص شد که این فرد وسایل یادشده را از فردی خریداری کرده است.

وی گفت: با هماهنگی قضائی متهم دستگیر و در بازرسی از منزل وی مقادیر زیادی اموال مسروقه از قبیل آچار آلات، سنگ فرز و دریل کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان اظهار کرد: متهم اصلی در بازجویی های فنی و تخصصی به هشت فقره سرقت اعتراف و بیان کرد که سرقت ها را در ساعات اولیه صبح قبل از طلوع آفتاب انجام می داده و به جهت عادی سازی تردد، فرزند خردسالش را به همراه خود می برده است.

سرهنگ زارعی افزود: وسایل سرقتی توسط مالباختگان شناسایی و 2 نفر دیگر از خریداران اموال مسروقه نیز با راهنمائی متهم، شناسائی و دستگیر شدند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن