Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث باند سارقان منزل در همدان منهدم شد

باند سارقان منزل در همدان منهدم شد

رئیس پلیس آگاهی استان همدان از شناسایی و دستگیری باند سارقان منزل و کشف ۱۰ فقره سرقت در این استان خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز"، سرهنگ رضا زارعی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در شهر همدان شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان مبارزه با سرقت قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا ماموران حین گشت زنی در یکی از مناطق شهر، به ۲ نفر که در حال پرسه زنی با یک دستگاه خودرو ۲۰۶ بودند مشکوک شدند.

سرهنگ رضا زارعی بیان کرد: متهمان که خود را اهل یکی از استان های همجوار معرفی کردند برای بررسی بیشتر به پلیس آگاهی منتقل و در بازرسی از خودروی آن ها، تعداد ۲ عدد پیچ گوشتی بزرگ مخصوص باز کردن درب، ۲ جفت دستکش، ۲ عدد چاقو، ۲ عدد روبند و یک عدد ساعت مچی رومانسون اصل کشف که ظن کارآگاهان را مبنی بر سارق بودن متهمان بیشتر کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان ادامه داد: با بررسی سوابق کیفری متهمان مشخص شد یکی از آنان از سارقان سابقه دار و حرفه ای در امر سرقت منزل بوده و دارای ۸ فقره سابقه کیفری است.

وی عنوان کرد: در بررسی های بیشتر مشخص شد، متهمان شب قبل از دستگیری در یک سوئیت اقامت داشته و در این شب،۲  فقره سرقت منزل در حوزه کلانتری ۱۲ خیابان جوادیه به وقوع پیوسته و سرقت اقلامی از قبیل طلا و ساعت مچی به ثبت رسیده است.

وی اظهار داشت: با مشاهده ساعت مچی کشف شده از داخل خودرو متهمان، ضمن تماس ماموران، با مالباخته و رویت ساعت مورد نظر توسط وی، اموال سرقت شده مورد شناسایی قرار گرفت.

سرهنگ زارعی افزود: متهمان در بازجویی ها به ۱۰ فقره سرقت منزل در شهر همدان اعتراف و عنوان داشتند با توجه به تعطیلی ایام از یکی از استان های همجوار به قصد سرقت به همدان آمده و پس از اجاره سوئیت، با شناسایی منازل آپارتمانی فاقد حفاظ و نرده، از طریق ورود به بالکن طبقات اول اقدام به سرقت می کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان گفت: محل های سرقت تایید، مالباختگان شناسایی و متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن