Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث کشف ۵۲۹ هزار نخ سیگار قاچاق در همدان

فرمانده انتظامی استان همدان خبر داد:
کشف ۵۲۹ هزار نخ سیگار قاچاق در همدان

فرمانده انتظامی استان همدان از کشف ۵۲۹ هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش بیش از ۴ میلیارد ریال در این استان خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز"، سردار بخشعلی کامرانی صالح گفت: در پی کسب خبر و با همکاری پلیس آگاهی کرمانشاه ۲ دستگاه سواری تیبا و پژو که مقادیری کالای خارجی از نوع سیگار را از شهرهای مرزی خریداری و قصد انتقال آن از طریق محورهای مواصلاتی همدان به شهرهای مرکزی و تهران را داشتند توسط ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان در محور جاده قهاوند شناسایی شدند.

وی افزود: این خودروها در مسیر جاده تهران حوالی گمرک مشاهده و با توجه به اینکه همه مسیرهای تردد توسط ماموران مسدود بود قاچاقچیان به داخل کوچه باغ های پشت گمرک متواری شده  و خودرو ها را رها کردند.

سردار کامرانی صالح بیان کرد: خودروهای قاچاقچیان به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگهی استان همدان منتقل و در بازرسی از خودرو تیبا تعداد ۲۷۹ هزار و ۲۰۰ نخ انواع سیگار خارجی در مارک های مختلف به ارزش تقریبی یک میلیارد ریال و از خودروی پژو تعداد ۲۴۹ هزار و ۸۰۰ نخ سیگار خارجی به ارزش سه میلیارد ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: موضوع این پرونده در تعزیرات حکومتی شهرستان همدان تحت رسیدگی بوده و تلاش برای دستگیری متهمان ادامه دارد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن