Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث انهدام 35 باند و کشف چهار تن مواد مخدر در همدان

انهدام 35 باند و کشف چهار تن مواد مخدر در همدان

فرمانده انتظامی استان همدان از کشف چهار تن مواد مخدر و 35 باند تهیه و توزیع در استان خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز"، سردار بخشعلی کامرانی صالح در جمع خبرنگاران، اظهار داشت:  نخستین روز  از هفته نیروی انتظامی با همایش پیاده روی عاشوراییان با شعار «پلیس مقتدر امین مردم» در همدان از حد فاصل میدان قایم به سمت تپه عباس آباد آغاز می‌شود و در این طول این هفته فرماندهان نیروی انتظامی در استان در خطبه‌های نماز جمعه به تبیین سیاست های نیروی انتظامی برای مردم می پردازند و تجدید بعیت مجدد با حضور در گلزار شهدای با شهدای عزیز دارند.

این مقام انتظامی استان همدان افزود: برگزاری یاد‌واره  375 شهید انتظامی استان، صبحگاه مشترک نیرو‌های نظامی و انتظامی، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و ارایه خدمات مضاعف گذرنامه و راهور و سایر پلیس‌های تخصصی  از دیگر برنامه‌های این هفته است.

کامرانی صالح درباره وقایع تنش زایی اخیر در شهر‌های دیگر درباره حضور عراقی‌ها و شایعه یک قتل در همدان هم گفت: این برنامه توطئه از پیش تدوین شده و سلسله‌وار  انگلیسی‌هاست که  آن را در شهر مشهد کلید زدند و سپس با همراهی آمریکای‌ها در بصره ادامه دادند تا در فضای مجازی هم خبری مبنی بر قتل را در همدان منتشر کنند تا اتفاق بین شیعه و سنی را بر هم بزنند  که مردم باید در باره مسایلی مانند این هوشیار باشند و اجازه ندهند جو جامعه با این شایعه‌سازیها ملتهب شود.

وی بیان کرد: در این هفته برای نخستین بار واحد ساخت پلاک در همدان بهره برداری می‌شود و دیگری نیازی به ارسال تقاضای ساخت پلاک به تهران نیست از ای پس سرعت شماره گذاری راهنمایی و رانندگی همدان هم افزایش می‌یابد.

فرمانده انتظامی استان همدان افزود: در 6 ماه نخست امسال حدود 4 تن مواد مخدر  کشف و در این حوزه 35 باند متلاشی شده است و 108 دستگاه خودرو و 23 دستگاه موتورسیکلت هم توقیف کردیم. دراین باره هم  2 هزار خرده فروش و 3 هزار نفر معتاد دستگیرشده اند.

کامرانی صالح گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر با برگزاری 449 کارگاه آموزشی به فرهنگ سازی برای مقابله با این پدیده شوم در استان پرداخته است و معاونت اجتماعی هم 155 هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای این مراکز در حوزه‌های مختلف بهره برده اند و 3500 پرونده هم به مصالحه قضایی و انتظامی هم به مصالحه رسیده است.

فرمانده انتظامی استان همدان تاکید کرد: در حوزه کشف کالای قاچاق هم  114 باند شناسایی و متلاشی شده‌اند و بیش از 2 هزار و 500 پرونده در این حوزه تشکیل شده است که  ارزش کالای کشف شده آن بیش از 110 میلیارد تومان است از این تعداد پرونده 75 پرونده در حدود 100 میلیون تومان ارزش  است.

وی ادامه داد: پلیس فتای استان همدان 147 نفر را در قالب 351 پرونده انتظامی دستگیر کرده است که بیشتر پرونده ها مالی، برداشت غیر‌مجاز و کلاهبرداری و غیره بوده است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن