Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث مهلت بخشودگی جرائم رانندگی تمدید نمی شود

مهلت بخشودگی جرائم رانندگی تمدید نمی شود

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان گفت: 30 آذر آخرین مهلت بهره مندی از بخشودگی جریمه 2 برابری جرائم رانندگی است و این مهلت تمدید نمی شود.

به گزارش "همدان نیوز"، سرهنگ علی فکری اظهار داشت: پس از اتمام این مهلت اصل جریمه به همراه دیرکرد از رانندگان دریافت می شود.

وی بیان کرد: موضوع بخشش دیرکرد جرائم رانندگی از چند ماه پیش اطلاع رسانی شده و شمار زیادی از رانندگان نسبت به پرداخت اصل جریمه اقدام کردند.

رییس پلیس راهورهمدان اظهار داشت: طبق ماده هشت قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، خودروهای دارای خلافی بالای 10 میلیون ریال باید برای تردد ابتدا جریمه خود را پرداخت کنند.

سرهنگ فکری اضافه کرد: طرح بخشودگی دیرکرد جرائم رانندگی با هدف تسهیل در پرداخت جریمه صورت گرفت تا خودروی افرادی که جریمه آنها به بالای 10 میلیون ریال رسیده است توقیف نشود.

بر اساس مصوبه مجلس جریمه‌های ثبت شده در سامانه پلیس که تا پایان سال 96 به ثبت رسیده و مشمول جریمه 2 برابری شده اند تا پایان آذر بخشیده شده و جریمه به همان مبلغ اولیه باز می‌گردد و با پایان یافتن این مهلت، جریمه 2 برابری به مبلغ اصل جریمه اضافه می شود./ ایرنا همدان

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن