Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث سارق باطری کامیون‌ها در همدان دستگیر شد

سارق باطری کامیون‌ها در همدان دستگیر شد

فرمانده انتظامي استان همدان از دستگيري سارق حرفه ای باطري خودرو و کشف 40 فقره سرقت در همدان خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز"، سردار بخشعلی کامرانی صالح در تشريح اين خبر گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت قطعات خودرو به ويژه باطري در شهر همدان، کار گروه ويژه اي از افسران مجرب واحد تجسس کلانتري ها تشکيل و رسيدگي به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات میدانی و شگردهای پلیسی، ماموران واحد تجسس کلانتري 14 شهدا، فردی حدودا 40 ساله را در خصوص این  سرقت ها شناسایی کردند که در تحقیقات مشخص شد، متهم با استفاده از يک دستگاه سواري پيکان سفيد رنگ اقدام به سرقت باطري و لوازم با ارزش خودروهاي کاميون و وانت نيسان فاقد تجهيزات ضد سرقت که عمدتا در مکان هاي خلوت و فاقد دوربين مدار بسته پارک شده کرده و از محل متواري مي شود.

سردار کامرانی صالح تصریح کرد: ماموران با استعلام شماره پلاک خودروي سارق، متوجه شدند که خودرو از شهرستان ميبد واقع در استان يزد داراي حکم توقيف قضائي است و در این استان نيز با همين شيوه و شگرد اقدام به سرقت باطري خودروها کرده است.

وی افزود: با شگردهای خاص پلیسی، متهم در یکی از مناطق شهر همدان در حالي که قصد سرقت باطري يک دستگاه کاميون بنز را داشت دستگير و در بازجویی های فنی و تخصصی، به سرقت بيش از 40 فقره قطعات خودرو (عمدتا باطري) اعتراف کرد.

فرمانده انتظامي استان در پايان گفت: تعدادي از مالباختگان شناسايي و براي طرح شکايت به کلانتري 14 فرا خوانده شدند و متهم با دستور قضائي روانه زندان شد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن