Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث دستگیری چهار قاچاقچی موادمخدر در همدان

دستگیری چهار قاچاقچی موادمخدر در همدان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان از کشف 27 کيلو گرم ترياک و 300 گرم هروئين با لفافه در 3 عمليات در این استان خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز"، سرهنگ هادی قزوینه  در تشريح اين خبر گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یک محموله مواد مخدر که با یک دستگاه خودرو سواری سمند از یک از استان هاي غربي به استان همدان حمل می شد را شناسايي و متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو ، 15 کيلوگرم ترياک با لفافه کشف و 2 متهم در اين خصوص دستگير شدند.

سرهنگ قزوینه بیان کرد: در عمليات دوم با توجه به اشراف اطلاعاتي ايجاد شده مشخص شد يک محموله مواد مخدر که با خودرو سواری پراید حمل می شود از استان هاي غربي بارگيري و در حال انتقال به  استان  همدان است.

این مقام مسئول تصریح کرد: خودرو مذکور در ورودی شهر همدان شناسایی و متوقف شد که در بازرسی از آن، 12 کيلوگرم ترياک با لفافه کشف و يک متهم دستگير شد.

وی افزود: در عمليات سوم، قاچاقچی که اقدام به تهيه و انتقال مواد مخدر از نوع هروئين از استان هاي مرکزي به استان همدان را مي کرد توسط ماموران مبارزه با مواد مخدر استان شناسايي و در بازرسی از خودرو پژو متهم در شهرستان رزن، 300 گرم هروئين با لفافه کشف و يک متهم در اين خصوص به مرجع قضائی معرفی شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان  در پایان گفت: تهيه و توليد مواد مخدر يکي ديگر از اهداف شوم و نابودگر مافياي جهاني مواد مخدر و نظام سلطه بر عليه نسل جوان کشور ماست و پليس قاطعانه با اشرافيت اطلاعاتي و اقتدار با توليد کنندگان و فروشندگان مواد مخدر مبارزه می کند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن